Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mensen om drank te serveren gezocht!

20-2-2008 9:25:59
Wij zijn dringend op zoek naar mensen die ons willen helpen om drank te serveren in Roeselare. Wij trouwen op 15 maart en weten niet meer waar te zoeken. kan iemand ons helpen?

herlinde
8-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 757

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik20-2-2008 9:32:05

Vraag mss eens aan jeugdvereniging. Mijn zus zit in Chiro Ardooie en met de leiding nemen zij af en toe dergelijke opdrachten aan om hun chirokas te spijzen. Meestal heb ze toch beetje ervaring in opdienen (dan wel in iets minder officiële omgeving) en doen ze het ook nog tegen een democratische prijs. Het zijn natuurlijk geen professionals maja...

grtjs

herlinde
8-3-2008
 Meld misbruik20-2-2008 15:15:11

kan je ons in kontact brengen met de giro ardooie.
wij willen graag eens horen wat de mogelijkheden zijn.
bedankt voor u reactie
grtjs

herlinde
8-3-2008
 Meld misbruik20-2-2008 15:15:24

bedankt voor u reactie
grtjs

herlinde
8-3-2008
 Meld misbruik20-2-2008 15:15:37

bedankt voor u reactie
grtjs

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik20-2-2008 23:05:13

Hey,

Ik ken wel een paar mensen die kunnen opdienen en ikzelf en vriend doen dit soms ook... We zijn van/wonen in Roeselare...
Mocht het echt nodig zijn kan je me altijd contacteren:
kdekeyser@gmail.com

Wij trouwen pas op 5 juli :-)

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik21-2-2008 20:28:00

hallo Herlinde,

emailadres van mijn zus is: lorien.debruyne@hotmail.com, haar gsm geef ik liever niet via internet. Maar als je haar zo snel mogelijk de details (waar, wanneer, afspraken e.d.) zal ze je heel snel terug contacteren. Zij zag het alvast helemaal zitten, maar ze moet natuurlijk met iedereen overleggen. Morgenavond (vrijdag) is het vergadering, dus als je tegen dan alles zou kunnen doormailen, kan ze het morgen eventueel al eens bespreken.

succes met de zoektocht, wie het ook wordt

grtjs
evi

karlijn

Meld misbruik22-2-2008 19:31:41

Hallo,

Ik zie dit ook wel zitten, heb ervaring in de horeca.

Ik ben van de omgeving van roeselare, en ben 25 jaar.

Als je er nog nodig hebt, mag je altijd seintje geven.

Groetjes

Karlijn
(karlijnvandenbogaerde@hotmail.com)

herlinde
8-3-2008
 Meld misbruik23-2-2008 8:03:33

Hallo allemaal,

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken! ik had nooit gedacht dat ik reactie ging krijgen. daarom merciekes !!!!

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik5-3-2008 14:31:35

Hallo, gehoord dat mijn zusje je van dienst zal zijn op jou dag/avond. Laat maar weten of ze het er beetje goed vanaf heeft gebracht, dan weet ik ook al wie ik zal inhuren voor ons volgende feestje. Veel succes!!
grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...