Terug naar overzicht
Vraag mss eens aan jeugdvereniging. Mijn zus zit in Chiro Ardooie en met de leiding nemen zij af en toe dergelijke opdrachten aan om hun chirokas te spijzen. Meestal heb ze toch beetje ervaring in opdienen (dan wel in iets minder officiële omgeving) en doen ze het ook nog tegen een democratische prijs. Het zijn natuurlijk geen professionals maja...grtjs
kan je ons in kontact brengen met de giro ardooie.wij willen graag eens horen wat de mogelijkheden zijn.bedankt voor u reactiegrtjs
Hey,Ik ken wel een paar mensen die kunnen opdienen en ikzelf en vriend doen dit soms ook... We zijn van/wonen in Roeselare...Mocht het echt nodig zijn kan je me altijd contacteren:kdekeyser@gmail.comWij trouwen pas op 5 juli :-)
hallo Herlinde,emailadres van mijn zus is: lorien.debruyne@hotmail.com, haar gsm geef ik liever niet via internet. Maar als je haar zo snel mogelijk de details (waar, wanneer, afspraken e.d.) zal ze je heel snel terug contacteren. Zij zag het alvast helemaal zitten, maar ze moet natuurlijk met iedereen overleggen. Morgenavond (vrijdag) is het vergadering, dus als je tegen dan alles zou kunnen doormailen, kan ze het morgen eventueel al eens bespreken.succes met de zoektocht, wie het ook wordtgrtjsevi
Hallo,Ik zie dit ook wel zitten, heb ervaring in de horeca.Ik ben van de omgeving van roeselare, en ben 25 jaar.Als je er nog nodig hebt, mag je altijd seintje geven.GroetjesKarlijn(karlijnvandenbogaerde@hotmail.com)
Hallo allemaal,Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken! ik had nooit gedacht dat ik reactie ging krijgen. daarom merciekes !!!!
Hallo, gehoord dat mijn zusje je van dienst zal zijn op jou dag/avond. Laat maar weten of ze het er beetje goed vanaf heeft gebracht, dan weet ik ook al wie ik zal inhuren voor ons volgende feestje. Veel succes!!grtjs