Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

13/09/08

  20-2-2008 9:07:31
Gewoon uit nieuwsgierigheid: wie trouwt er nog op zaterdag 13 september 2008?
Waar trouwen jullie? Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen en sinds wanneer zijn jullie verloofd?

groetjes en nog veel voorbereidingsplezier aan iedereen,
Karolien

Karolien
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 1292


Sofie
14-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 10:41:49

Hey,

Ook wij trouwen 13/09/2008. Spannend hé. Wij zijn al van vorig jaar oktober verloofd. De voorbereidingen komen stilletjes op gang. De zaal voor het feest ligt al vast en ook het stadhuis is geregeld. Omdat we niet in een kerk trouwen maar zelf een ceremonie in elkaar gaan steken, zijn we nog op zoek naar een leuke lokatie om dit te doen. De ceremonie zelf begint ook al vorm te krijgen.
Kleding hebben we nog niet. Vervoer ook niet, maar we gaan waarschijnlijk eigen auto`s gebruiken.
De uitnodigingen, die we ook zelf maken, zijn nog niet helemaal klaar. We hebben al wel een ontwerp wat nog een beetje moet afgewerkt worden.
Maar er is nog wel wat tijd hé.

Jullie ook nog veel voorbereidingsplezier en duim net als ons op een stralende zon op 13/09/2008 !!!!



Sofie
14-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 10:42:02

Hey,

Ook wij trouwen 13/09/2008. Spannend hé. Wij zijn al van vorig jaar oktober verloofd. De voorbereidingen komen stilletjes op gang. De zaal voor het feest ligt al vast en ook het stadhuis is geregeld. Omdat we niet in een kerk trouwen maar zelf een ceremonie in elkaar gaan steken, zijn we nog op zoek naar een leuke lokatie om dit te doen. De ceremonie zelf begint ook al vorm te krijgen.
Kleding hebben we nog niet. Vervoer ook niet, maar we gaan waarschijnlijk eigen auto`s gebruiken.
De uitnodigingen, die we ook zelf maken, zijn nog niet helemaal klaar. We hebben al wel een ontwerp wat nog een beetje moet afgewerkt worden.
Maar er is nog wel wat tijd hé.

Jullie ook nog veel voorbereidingsplezier en duim net als ons op een stralende zon op 13/09/2008 !!!!



Sofie
14-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 10:42:16

Hey,

Ook wij trouwen 13/09/2008. Spannend hé. Wij zijn al van vorig jaar oktober verloofd. De voorbereidingen komen stilletjes op gang. De zaal voor het feest ligt al vast en ook het stadhuis is geregeld. Omdat we niet in een kerk trouwen maar zelf een ceremonie in elkaar gaan steken, zijn we nog op zoek naar een leuke lokatie om dit te doen. De ceremonie zelf begint ook al vorm te krijgen.
Kleding hebben we nog niet. Vervoer ook niet, maar we gaan waarschijnlijk eigen auto`s gebruiken.
De uitnodigingen, die we ook zelf maken, zijn nog niet helemaal klaar. We hebben al wel een ontwerp wat nog een beetje moet afgewerkt worden.
Maar er is nog wel wat tijd hé.

Jullie ook nog veel voorbereidingsplezier en duim net als ons op een stralende zon op 13/09/2008 !!!!



Sofie
14-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 10:42:31

Hey,

Ook wij trouwen 13/09/2008. Spannend hé. Wij zijn al van vorig jaar oktober verloofd. De voorbereidingen komen stilletjes op gang. De zaal voor het feest ligt al vast en ook het stadhuis is geregeld. Omdat we niet in een kerk trouwen maar zelf een ceremonie in elkaar gaan steken, zijn we nog op zoek naar een leuke lokatie om dit te doen. De ceremonie zelf begint ook al vorm te krijgen.
Kleding hebben we nog niet. Vervoer ook niet, maar we gaan waarschijnlijk eigen auto`s gebruiken.
De uitnodigingen, die we ook zelf maken, zijn nog niet helemaal klaar. We hebben al wel een ontwerp wat nog een beetje moet afgewerkt worden.
Maar er is nog wel wat tijd hé.

Jullie ook nog veel voorbereidingsplezier en duim net als ons op een stralende zon op 13/09/2008 !!!!



Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 12:13:38

Ik trouw 6dagen later, op 19september. Wij trouwen in Koksijde en het feest gaat door in Landhuis 't Molenhof in Westouter. We zijn verloofd sinds september '07. Alles krijgt zo stilaan vorm:gemeentehuis,kerk,feestzaal,ceremoniemeester,vervoer,ringen,trouwjurk zijn in orde. Kledij voor mn vriend, misboekje, uitnodigingen en menu zijn we nog mee bezig. Voor de rest hebben we nog meer dan tijd genoeg denk ik.
Veel succes met de voorbereidingen.



Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 12:14:41

Wij trouwen een dagje vroeger: 12 september.
Mijn kleed hangt al klaar (in augustus gebeuren de aanpassingen).
Fotograaf, DJ, feestzaal is al in orde.
Het gemeentehuis is al op de hoogte van onze datum, het exacte uur weten we nog niet goed. We gaan niet voor de kerk trouwen.
Voor de bedankjes, en de uitnodigingen zullen we een dezer weekends eens gaan kijken.
De trouwringen gaat mijn vriend terug ontwerpen (net als mijn verlovingsring), hij maakt de schetsen, en bespreekt die dan met de goudsmederij.

Alles gaat goed met de voorbereidingen :)



Ann

 Meld misbruik20-2-2008 12:44:25

wij trouwen een week vroeger 06/09/2008. alles gaat door in oud-heverlee waar we wonen. zijn verloofd van met nieuwjaar :d kerk, gemeentehuis, zaal, kleed, ringen, ceremoniemeester en vervoer zijn al inorde, nu nog uitnodigingen maken en ronddelen. En alle kleine details afwerken en het kostuum van men vriend zoeken.

grtz
Ann & Erwin 06/09/2008



eline
5-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 13:27:15

Hey,
Wij trouwen een weekje eerder de vrijdag 5 september.
Wij trouwen enkel voor de wet, in het stadhuis van Brugge het feest gaat door in Kortemark
de zaal, dj en fotograaf liggen vast, de proef uitnodiging is af die maken we zelf, veschillende inkopen zijn reeds gedaan om de zaal extra te versieren, vrijdag gaan we het uur van de wettelijk trouw vastleggen. mijn kleedje ligt zo goed als vast, mijn ventje zijn uotfit moeten we nog vinden en dan nog vele kleine prutsen

nog een 6,5 maanden te gaan, ik kijk er echt naar uit

groetjes Eline & Stijn
05/09/2008



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 13:45:36

hallo!
ook wij trouwen op 13 september 2008 - voor de kerk dan wel, want wij trouwen op 12 september voor de wet. Wij zijn verloofd van juli 2007. qua organisatie zijn volgende dingen geregeld: kerk, pastoor, ceremoniewagens, bruidskleed, gemeentehuis, feestzaal, taxivervoer na het feest ...nu zijn we aan t nadenken over uitnodigingen en de misviering...nu zaterdag gaan we kijken voor suitekledij voor de vrouwen. Qua ringen en muziek tijdens misviering weten we wat we willen, maar dit ligt nog niet vast. Ik ben wel al zowat elke dag aan het "bidden" voor mooi weer :-) nog heel succes bij de voorbereidingen!
karen en nick



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 14:18:54

Hey Karolien!

Wij trouwen ook op 13 september 2008 - zowel voor de wet als voor de kerk.
We zijn verloofd vanaf eind december 2006.
Volgende zaken liggen al vast: uur wettelijke en kerkelijke trouw (volgende maand afspreken met de pastoor om de viering ineen te steken), feestzaal, DJ, kleed (enkel bruid), kapper, visagiste en ik weet welke juwelen ik wil (ik ben ze nog niet gaan halen). We gaan met onze eigen wagens rijden, dus dat moeten we al niet regelen; en voor de rest moeten we enkel nog het pak van mijn verloofde, de kledij voor de suite, de ringen, de bloemen, de uitnodigingen en de misviering kopen/kiezen/ineensteken (we weten al waar we op huwelijksreis gaan, we moeten enkel nog boeken).
Ik ben ook aan het hopen op goed weer!

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen (niet dezelfde als de vorige :-))
13/9/2008



Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 15:59:03

Hoi,
Voor ons ook 6 september, dus een weekje vroeger. Wij zijn verloofd (en ik blijf dat een gek woord vinden) sinds november. Mijn vriend heeft mij op t vliegtuig gevraagd omdat ik zot ben van vliegen. Alles is hier dik onder controle, ceremoniemeester, zaal, kerk, gemeente, mijn kleed, misboekje, ringen,...wat nu al af is, moet ik niet meer doen he!
Veel succes nog allemaal!

Jitse
060908



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 18:14:04

wij op 12 september! :)

wij hebben al feestzaal, dj, fotograaf, volg week komt iemand proef make up en kapsel arrangeren. de ringen zijn beslist maar nog niet besteld. dus eigenlijk hebben we al veel gedaan!

grts cindy



Annemie
13-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 21:20:09

Wij ook op 13 september! Voor de kerk althans!

Verloofd zijn we sinds 2 januari 2008, dus nog niet zo lang. Door een héél drukke periode op het werk, hebben we nog niet echt véél kunnen doen.
We hebben wel al een zaal (Den Hof in Zelzate), een kerk en een datum :-) Getuigen zijn ook reeds gevraagd en een afspraak volgende week bij Bruidshuis Ellen ligt ook vast.
De wagen waarmee wij zullen rijden weten we ook al (een mooie, oude, blauwe mustang).
En daarstraks is Pieter Van Impe (fotograaf) langsgeweest en dat was alvast een heel leuk gesprekje. Dus da's misschien iets wat we dit weekend ook weer kunnen afvinken.
Muziek voor in de kerk ligt ook min of meer vast: enkele bevriende muzikanten wouden dit heel graag doen voor ons.
Maar nog heel veel te doen: in de eerste plaats een pastoor zoeken en dé perfecte jurk zoeken!
Oja, de ideale echtgenoot heb ik ook al ;-)

Stress dus met momenten! Maar het zal ook wel lukken als ik zie dat sommigen nog minder tijd hebben :-)
In elk geval duim ik keihard voor goed weer!

Veel succes allemaal!

Annemie



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 23:19:21

wij trouwen ook op 13 september
verloofd sinds 6 januari.

het gemeentehuis staat vast, ook het uur, trouwen niet voor de kerk (maar zou wel een persoonlijke 'ceremonie' in de tuin willen), de zaal is er, het eten staat vast, het kleed is gekozen (maten moeten nog gemeten worden), getuigen zijn gevraagd, bruidskindjes ook
vervoer is een vriend van ons, maar moet nog gevraagd worden ;-), foto's en filmen doen vrienden van ons
voor de rest is er nog wel wat brainstormwerk, vooral over de uitnodigingen.
ik vind vooral het snuisteren in de winkels wel tof.

Groetjes
Heidi
13/09/2008



Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 15:09:46

Dag Karolien,
zeer toevallig is mijn naam ook Karolien en trouw ik ook op 13 september 2008 voor de Kerk. Mijn man Christophe en ik zijn al wettelijk getrouwd op 8 juni 2007.
Wij staan nog nergens, we hebben enkel al ideetjes (hoeveel gasten, mogelijke feestzalen,...)
Veel succes met je voorbereiding en een goed en gelukkig leven toegewenst!!

Karolien



Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 15:10:02

Dag Karolien,
zeer toevallig is mijn naam ook Karolien en trouw ik ook op 13 september 2008 voor de Kerk. Mijn man Christophe en ik zijn al wettelijk getrouwd op 8 juni 2007.
Wij staan nog nergens, we hebben enkel al ideetjes (hoeveel gasten, mogelijke feestzalen,...)
Veel succes met je voorbereiding en een goed en gelukkig leven toegewenst!!

Karolien



Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 15:10:17

Dag Karolien,
zeer toevallig is mijn naam ook Karolien en trouw ik ook op 13 september 2008 voor de Kerk. Mijn man Christophe en ik zijn al wettelijk getrouwd op 8 juni 2007.
Wij staan nog nergens, we hebben enkel al ideetjes (hoeveel gasten, mogelijke feestzalen,...)
Veel succes met je voorbereiding en een goed en gelukkig leven toegewenst!!

Karolien



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 23:40:39

Hey!
Wij wouden ook heel graag op 13 september trouwen (het getal 13 heeft op één of andere manier altijd een speciale rol gehad in onze relatie, en de herfst is de ideale periode voor ons). Helaas was een koppel goeie kennissen ons voor en wegens te veel gemeenschappelijke vrienden, stellen wij onze trouw uit... Ik ben nog altijd een beetje jaloers op zij die op 13 september trouwen :((
Maar we hebben nu meer tijd om alles te regelen, het wordt 2009!
Groetjes en vééééél plezier!
Véro



Benedicte
6-9-2008
 Meld misbruik26-2-2008 15:59:47

Hey,

Ik ben Benedicte en trouw ook op 13 september, verloving op 13 april,
trouw voor wet nog niet gepland.
Voor september zoeken we enkel nog fotograaf, en muziek in de kerk.
We trouwen in Den Broel, Kortrijk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...