Terug naar overzicht
Hoi Annelies,Je kan ook zo een spiegel kopen met een foto van jullie op en de gasten kunnen dan rondom die foto iets schrijven.Is wel wat prijzig maar heel mooi.Groetejs,Sarahnog 95 dagen te gaan
Hey annelies,Je kan ook een een boompje nemen en de gasten hun wensen op kaartjes laten schrijven ,die dan in de boom laten hangen,je kan dan nadien een mooie collage maken met de kaartjes.Je moet wel zien dat je nadien plaats hebt om de boom te zetten.grtz sarah (nog 149 dagen te gaan)
hey Annelies,ik ga persoonlijk een boek nemen. Maar mijn beste vriendin die had een pas-partout genomen en daar iedereen iets op laten schrijven. Na de hand heeft ze daar een trouwfoto ingedaan en ingekaderd.GroetjesKimberley12/09/2008
Wij hebben naast het gewone gastenboek ook een praatpaal. Vonden we echt de max en kdenk dat we nadien nog veel hilarische momenten te zien zullen krijgen.
wij gaan waarschijnlijk ook een praatpaal nemen, we vonden het ook direct super en onze vrienden kennende, gaan we daar toffe filmpjes van hebben. Prijs valt ook wel mee vind ik (we gaan al op zoveel mogelijk besparen maar dit is toch te tof om niet te doen :-)http://www.depraatpaal.be/
hey,Voor de praatpaal moet je wel snel beslissen, wij hebben de pech dat hij al besproken is. Echt jammer.Groetjes, Katrien