Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben dat niet voorzien, omdat de suite ook niet in't lang is. Maar ik heb hier wel al "dress to impress" gezien, en die vond ik wel leuk...Groetjes!
Wel, ik had ook gedacht aan dress to impress maar ik weet niet hoe mensen dat interpreteren ;-)
hoi ibe,wij houden het dan stijfjes want op onze uitnodigingen staat...avondkleding gewenst...06-06-2008
Wij hebben er 'Festive' of 'Feestelijk' op gezet. Dit kunnen de gasten nog zelf invullen, maar in vodden zullen ze dan (hopelijk) niet aankomen.
Hey Ibe!Wij zetten geen dresscode op onze uitnodigingen, dat wordt niet gedaan in onze familie. Wij gaan er van uit dat men wel weet dat je voor een trouwfeest geen jeansbroek met gaten aandoet ...Groetjes, Karen13/9/2008
Hey,Ook wij vermelden geen dresscode. De suite is ook in 't lang, maar ik vind dat het net de bedoeling dat is dat wij feestelijker zijn dan de rest. Net zoals Karen denk ik dat de mensen zich wel gaan opkleden om te komen.Ik denk dat ik het zelfs helemaal niet tof zou vinden als er iemand van de "gewone" gasten in echte suitekledij zou verschijnen.Groetjes,Laurie
Hey,wij gaan op onze uitnodigingen waarschijnlijk 'avondkledij gewenst' plaatsen, maar zijn nog niet zeker. Omdat de meeste mensen wel weten dat ik jeansbroeken enzo niet op prijs zou stellen! Bij ons gaat de suite ook in het lang, maar ik heb er geen enkel probleem mee dat andere mensen ook 'echte' suitekledij zouden aandoen. Als je dat in je kast hebt hangen, dan mogen ze dat van mij aandoen, zolang ze niet met hun trouwkleed komen aandraven :-). Zo'n kleren kosten heel veel geld, en als je ze al niet zou mogen aandoen op een trouw dan weet ik het niet meer.Groeten,Karolien.
Hey, Wij hebben inderdaad Dress to Impress gezet op onze uitnodigingen.We hebben namelijk vrienden die wel eens in jeans zouden durven komen en daar heb ik geen zin...Ik ben een paar maanden naar een trouwfeest geweest, daar stond ook geen dresscode op maar er liepen daar dan ook meisjes rond in minijurkjes en dat vind ik echt niet kunnenSophie
Awel ik ben net bang dat sommigen die dress to impress wat te letterlijk gaan nemen, hoewel ik wel veronderstel dat de meesten dit goed weten te interpeteren en smaak hebben. Anderzijds vind ik dat wel een leuke zin.Ik en vorig jaar ook naar een paar bruiloften geweest waar géén dresscode was en geloof me ik heb daar wat gezien hoor! Van een jeans met gaten en een coca-cola shirt en versleten basketters, tot een satijnen mini-negligéke.
als ik 'dress to impress' zou zien staan, denk ik eerder aan van die grote pruiken en een verkleedpartij... Zou toch even nagaan wat de gangbare dresscodes zijn bvb stadskledij wil ook al zeggen dat jeansbroeken niet gewenst zijn, of coctailkledij... Dress to impress vind ik gevaarlijk, zelf voor een huwelijk.Karo.