Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankje vrouwelijke getuige

  19-2-2008 16:50:17
Hey bruidjes,

mijn getuige is mijn beste vriendin en ik zou haar toch iets speciaals en vrouwelijks willen geven. Iemand suggesties want ik heb echt geen idee.
grtz
L

Leen
7-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 992


Kirsten
23-8-2008
 Meld misbruik19-2-2008 17:46:42

Hallo Leen,

Je kan misschien kijken voor een bongobox. Dit gaat van een dagje verwennen of avontuur tot een weekendje Parijs of 1 overnachting in een luxe hotel. Als je op internet zoekt naar bongolbox kom je vanzelf op de geschikte websites uit. Hoop dat je er iets aan had.

Groetjes



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik19-2-2008 21:50:59

hey

mijn getuige was ook mijn beste vriendin en ik wou haar een blijvend aandenken geven. ik had een hangertje en ketting gekocht en een me to you beertje met een tshirtje aan waar een tekstje over vriendschap opstond. ze was hier heeeeel blij mee en draagt het bij elke speciale gelegenheid.
een ander idee was een uurwerk, dat hebben we gegeven aan de getuige van mijn man.

succes
sas



Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 8:37:31

Hey,
aangezien wij maar een klein budget hebben geven wij aan de ouders en getuigen hetzelfde. Onze getuigen zijn onze broer en zus dus dat is ook wel gemakkelijk. Ik ben gister bij de oil&vinegar binnen gestapt en zag daar flesjes staan in vorm van een hartje. Ik ga die tegen september laten vullen en maak er zelf een kaartje bij. Een etiket gaat niet omdat ze niet extreem groot zijn en je het etiket dan niet kan lezen. Deze ga ik dan proberen op een super leuke, originele manier in te pakken. Het zijn allemaal mensen die graag koken, dus vandaar dat ik het wel toepasselijk vindt. En je kan het altijd bij laten vullen indien gewenst.

Groetjes
Kimberley
12/09/2008



Kim
2-8-2008
 Meld misbruik20-2-2008 16:44:53

Hoi,

mijn getuige is ook mijn beste vriendin (voor de kerk) maar voor de wet is het mijn broertje. We hebben voor alle getuigen en ouders min of meer hetzelfde. Een kaars met onze namen op. Voor de ouders zijn die iets groter. Wij hebben ze gevonden bij de kaarskesprocessie: www.kaarskesprocessie.be
Ik vond het een leuk idee.
Groetjes
Kim
02/08/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...