Terug naar overzicht
Ik heb 't ooit eens gezien met een jeneverkarretje waar iedereen een klein drankje kreeg. Vorige week heeft iemand blijkbaar glühwein en pannekoeken gedaan (maar is natuurlijk wel echt winters) las ik hier op 't forum. Denk eraan dat je nadien nog massa's moet eten hé...ik zou zelf al half vol zitten met ijsjes ofzo, maar mischien verwachten jullie ook mensen in de mis die niet naar 't feest komen...GRoetjes,Amaryllis
Hoi MiekeWij doen ook een ijskarretje na het gemeentehuis (wij trouwen niet voor de kerk)Ik heb gewoon de ijskar die elke zomer langskomt een mailtje gestuurd en zij wilden het graag doen!GroetjesHilde
Hey,wij hebben ook een karretje na onze mis, maar een echt autenthiek, supermooi... en der komt bediening mee, dus hopelijk zit het weer goed de 16de augstus.. ja kan ook opteren voor pannekoeken, wafels, frietjes.... zoveel keuzesucces
Hey,Bij de zwarte koe, een bedrijf uit Brugge, kan je zo'n ijskarretje huren met of zonder bediening. Zij hebben ook een ijsbar en een echte oldtimer waarmee ze tot aan de kerk of gemmentehuis kunnen komen. En heel belangrijk ... het ijs is echt schitterend. Wij hebben hen gevraagd te komen naar onze instuif enkele maanden geleden. Iedereen was vol lof. Groetjes Els
hej Miekebij nostalgic-cars hebben ze een ijskarretje dus neem eens contact met hen op en het zal een verfrisende middag wordengr karin