Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traktatie na de mis: ijskarretje?

19-2-2008 13:47:31
Hallo,

Wij zijn van plan om na de mis een ijskarretje te laten komen. Zo kunnen wij iedereen die aan de kerk staat en de mensen die de mis bijgewoond hebben, trakteren op een ijsje. Kent er iemand mensen die zo'n ijskarretje verhuren voor een huwelijk? Of heeft er iemand nog andere ideeën om de mensen na de mis te trakteren met iets? Wij zijn van West-Vlaanderen.

Groetjes, Mieke

Mieke

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 581

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik19-2-2008 14:03:01

Ik heb 't ooit eens gezien met een jeneverkarretje waar iedereen een klein drankje kreeg. Vorige week heeft iemand blijkbaar glühwein en pannekoeken gedaan (maar is natuurlijk wel echt winters) las ik hier op 't forum. Denk eraan dat je nadien nog massa's moet eten hé...ik zou zelf al half vol zitten met ijsjes ofzo, maar mischien verwachten jullie ook mensen in de mis die niet naar 't feest komen...

GRoetjes,

Amaryllis

Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik19-2-2008 14:21:10

Hoi Mieke

Wij doen ook een ijskarretje na het gemeentehuis (wij trouwen niet voor de kerk)
Ik heb gewoon de ijskar die elke zomer langskomt een mailtje gestuurd en zij wilden het graag doen!
Groetjes
Hilde

Sylvia
16-8-2008
 Meld misbruik19-2-2008 17:02:54

Hey,
wij hebben ook een karretje na onze mis, maar een echt autenthiek, supermooi... en der komt bediening mee, dus hopelijk zit het weer goed de 16de augstus.. ja kan ook opteren voor pannekoeken, wafels, frietjes.... zoveel keuze
succes

els
28-6-2008
 Meld misbruik19-2-2008 21:45:25

Hey,

Bij de zwarte koe, een bedrijf uit Brugge, kan je zo'n ijskarretje huren met of zonder bediening. Zij hebben ook een ijsbar en een echte oldtimer waarmee ze tot aan de kerk of gemmentehuis kunnen komen. En heel belangrijk ... het ijs is echt schitterend. Wij hebben hen gevraagd te komen naar onze instuif enkele maanden geleden. Iedereen was vol lof.
Groetjes Els

Ruud

Meld misbruik20-2-2008 9:34:01

hej Mieke
bij nostalgic-cars hebben ze een ijskarretje dus neem eens contact met hen op en het zal een verfrisende middag worden
gr karin

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...