Terug naar overzicht
Hey,waarom doen jullie het vervoer niet met een koets? De rest van de suite kan die afstand makkelijk te voet doen hé.grtz sarah
Hey Sarah,Bedankt voor de tip. Maar beschermt een koets je voldoende als het regent?Gr, An
Hey An, Wij zitten met hetzelfde probleem, wij wonen op 5 minuten stappen van het gemeentehuis (10 minuten met bruidskleed ;-)) en de kerk ligt aan de overkant van het gemeentehuis. Wij gaan dus ook met eigen vervoer gaan, om te besparen (en omdat we geen geld willen geven aan iets dat we eigenlijk niet nodig hebben). We dachten eigenlijk te voet te gaan, maar mijn moeder wees er dan op dan het ook kan regenen die dag (om één of andere reden ga je er als bruid altijd van uit dat het op jouw dag stralend weer gaat zijn :-)), dus gaan we toch met de auto naar het gemeentehuis. Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008
Je kan er bij regenweer krijgen met een kap,een vriendin die vorig jaar is getrouwd heeft daar zelfs hagelbui mee getrotseerd!!grtz sarah
Hey An,Ik zou zeker ook geen bus huren, 700€ en meer voor iets wat niet echt nodig is, is echt wel met geld gooien. Je zal niet lang genoeg van de bus kunnen genieten!Een koets zoals sarah hier zei is een super oplossing! Maar moest je misschien een lievelingsauto hebben kun je ook eens op het web surfen naar zo'n club (van beetle's of mini-cooper of zo) die doen dat blijkbaar graag en voor veel minder dan de helft.Mijn vriedin heeft op zo'n club beroep gedaan en het kostte haar slechts 200 euro voor zo'n 8 auto's denk ik...Dat is al een pak minder geld en uw suite kan mee hé!
Hey,Wij zitten met hetzelfde probleem en laten ook iedereen zelf met de wagen rijden.Zelf hebben we een heel mooie wagen ( saab cabrio) en we hebben iemand gevraagd om onze chauffeur te zijn. In zo'n geval auto's gaan huren is een zotte kost, waarmee je waarschijnlijk andere leuke dingen kan doen.Grietje08/08/08
Wij rijden ook in eigen auto's. Niets mis mee, é. Mooi gewassen en witte lintjes, zoals vroeger!
wij krijgen onze trouwauto van de broer van mijn aanstaande (een oldtimer ford mustang) en de rest rijdt in zijn eigen auto. Vond het anders ook weggegooid geld.GroetjesKimberley12/09/2008
Wij krijgen onze trouwauto (Rolls roys oldtimer) van de vriend van de broer van mijn verloofde (gratis) en de rest van de suite neemt ook gewoon eigen auto en laat een buur of vriend rijden. We zijn ook niet met zoveel in de suite (18) en de kerk en het gemeentehuis liggen ook op amper 500m van elkaar en de ouderlijke woning.GroetjesKim02/08/2008
Hallo lieve bruidjes,Bedankt voor alle berichtjes!!Het heeft me enorm geholpen in mijn beslissingsproces!We hebben ondertussen een bruidsauto gevonden via vrienden van ons, een leuke ouwerwetse kever!Veel liefs,An