Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eigen auto's?

19-2-2008 12:44:31
Hallo,

Graag jullie mening!
Wij wonen op 5 min stappen van het stadhuis, de kerk ligt op 2 min rijden van het stadhuis en onze feestzaal op 5 min van de kerk. Vervoer huren lijkt me dan ook een overbodige kost, want voor een bus (het enige vervoersmiddel dat mijn verloofde zou willen) betaal je al snel 700 Euro en meer. Te voet gaan is geen optie, want wat als het regent? En ik vind het niet staan om in mijn bruidsjurk op een middag door de stad te lopen. Nu zitten we met het idee om iedereen van de suite met eigen auto's te laten rijden. De stad zal wel zorgen voor parkeerplaatsen aan het stadhuis. Wat vinden jullie daarvan? Of misschien weet iemand een leuk alternatief?

Alvast bedankt!
Gr, An

An
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 336

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik19-2-2008 12:53:35

Hey,waarom doen jullie het vervoer niet met een koets? De rest van de suite kan die afstand makkelijk te voet doen hé.
grtz sarah

An
28-6-2008
 Meld misbruik19-2-2008 12:59:12

Hey Sarah,

Bedankt voor de tip. Maar beschermt een koets je voldoende als het regent?

Gr, An

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik19-2-2008 13:02:50

Hey An,

Wij zitten met hetzelfde probleem, wij wonen op 5 minuten stappen van het gemeentehuis (10 minuten met bruidskleed ;-)) en de kerk ligt aan de overkant van het gemeentehuis.
Wij gaan dus ook met eigen vervoer gaan, om te besparen (en omdat we geen geld willen geven aan iets dat we eigenlijk niet nodig hebben). We dachten eigenlijk te voet te gaan, maar mijn moeder wees er dan op dan het ook kan regenen die dag (om één of andere reden ga je er als bruid altijd van uit dat het op jouw dag stralend weer gaat zijn :-)), dus gaan we toch met de auto naar het gemeentehuis.

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik19-2-2008 13:15:02

Je kan er bij regenweer krijgen met een kap,een vriendin die vorig jaar is getrouwd heeft daar zelfs hagelbui mee getrotseerd!!
grtz sarah

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik19-2-2008 13:42:14

Hey An,

Ik zou zeker ook geen bus huren, 700€ en meer voor iets wat niet echt nodig is, is echt wel met geld gooien. Je zal niet lang genoeg van de bus kunnen genieten!
Een koets zoals sarah hier zei is een super oplossing!
Maar moest je misschien een lievelingsauto hebben kun je ook eens op het web surfen naar zo'n club (van beetle's of mini-cooper of zo) die doen dat blijkbaar graag en voor veel minder dan de helft.
Mijn vriedin heeft op zo'n club beroep gedaan en het kostte haar slechts 200 euro voor zo'n 8 auto's denk ik...
Dat is al een pak minder geld en uw suite kan mee hé!

griet
23-6-2014
 Meld misbruik19-2-2008 15:25:58

Hey,

Wij zitten met hetzelfde probleem en laten ook iedereen zelf met de wagen rijden.
Zelf hebben we een heel mooie wagen ( saab cabrio) en we hebben iemand gevraagd om onze chauffeur te zijn. In zo'n geval auto's gaan huren is een zotte kost, waarmee je waarschijnlijk andere leuke dingen kan doen.

Grietje
08/08/08

griet
23-6-2014
 Meld misbruik19-2-2008 15:26:12

Hey,

Wij zitten met hetzelfde probleem en laten ook iedereen zelf met de wagen rijden.
Zelf hebben we een heel mooie wagen ( saab cabrio) en we hebben iemand gevraagd om onze chauffeur te zijn. In zo'n geval auto's gaan huren is een zotte kost, waarmee je waarschijnlijk andere leuke dingen kan doen.

Grietje
08/08/08

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik19-2-2008 18:31:50

Wij rijden ook in eigen auto's. Niets mis mee, é.
Mooi gewassen en witte lintjes, zoals vroeger!

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 8:47:01

wij krijgen onze trouwauto van de broer van mijn aanstaande (een oldtimer ford mustang) en de rest rijdt in zijn eigen auto. Vond het anders ook weggegooid geld.

Groetjes
Kimberley
12/09/2008

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik20-2-2008 16:50:22

Wij krijgen onze trouwauto (Rolls roys oldtimer) van de vriend van de broer van mijn verloofde (gratis) en de rest van de suite neemt ook gewoon eigen auto en laat een buur of vriend rijden. We zijn ook niet met zoveel in de suite (18) en de kerk en het gemeentehuis liggen ook op amper 500m van elkaar en de ouderlijke woning.
Groetjes
Kim
02/08/2008

An
28-6-2008
 Meld misbruik21-2-2008 13:23:39

Hallo lieve bruidjes,

Bedankt voor alle berichtjes!!
Het heeft me enorm geholpen in mijn beslissingsproces!
We hebben ondertussen een bruidsauto gevonden via vrienden van ons, een leuke ouwerwetse kever!

Veel liefs,
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...