Terug naar overzicht
Hoi lies,wij dachten aan "voor haar" van gene thomas en "because you loved me" van celine dion.grtz sarah
dag lies,wij gaan waarschijnlijk voor:-nantes van beirut (intrede)-you do something to me van paul weller (aansteken kaars)-ma préférence van julien clerc (ondertekenen akte)-lepeltje van de fixkes (uitdelen bedankjes)-kiss from a rose van seal (uittrede)wij hebben wel een alternatieve vieringgroetjes,lies
Onze live-muziek (www.davidenkoen.net ) bracht volgende nummers prachtig naar voor:I will be your bride (The Kelly Family)What the day brings (Brad)It must be love (Jasper Steverlinck)Sliding (Ian McCullough)Sail away (David Gray)Veel succes!!!!!!Lien3 dagen getrouwd :-)
Hoi Lies,Goeie datum ;-)Wij hebben voorlopig volgende liedjes:Admiral Freebee: nobody knows youMarco Borsato: Engel van m'n hartEnya: lovesongDepeche mode: somebodyCranberries:dreaming my dreamsU2: Beautifull dayPaul De Leeuw: Ik heb je liefShaina Twain: From this momentHoever sta je met je voorbereidingen? Waar trouwen jullie?Succes nog!Jitse060908
Hoi, Dit vond ik één van de moeilijkste dingen om te doen voor ons huwelijkWij hebben INTREDE SUITE: Love theme from the Godfather by André RieuINTREDE BRUID: She by Elvis Costellotijdens de misBarcarolle by Offenbach (versie van La Vite è Bella)Forever and Always by Shania TwainUITTREDE:One by HooverphonicSucces met de zoektocht, ik raad je aan zoveel mogelijk te beluistere via You tubeSophie18 APRIL 2008