Terug naar overzicht
HalloWij wonen om de hoek en de locatie is echt heel mooi! Grote tuin, mooie oprijlaan... Wij hebben daar al eens een feest meegemaakt en alles was tot in de puntjes verzorgd én lekker!Lien12/07/2008
Hoi,Wij zijn daar ook gaan kijken het klopt dat het een mooie ligging is. De tuin, de oprijlaan,..., de zaal zelf vond ik echter minder geschikt. Het hangt er vanaf of je een groot of klein feest doet denk ik. Maar bij ons zou het zo zijn dat iedereen over 3 kamers verspreid zat en dat hadden we liever niet. Het leuke is wel dat je de ganse dag én nacht een huwelijkssuite ter beschikking hebt met de dag erna ontbijt! Ik had echter een aantal specifieke "eisen" en zij wilden niet echt afwijken van hun ideeën. Succes nog!Jitse 060908
o joepi,da van die bruidssuite wist ik niet,geweldige extra!!!en met hoeveel volk zouden jullie zijn dat ze je in 3 zalen moeten opverdelen?wij zitten met receptie 100,diner 50 en avondfeest 100...
BesteWij zijn een bedrijf dat discobar levert voor verschillende evenementen.Wij hebben in deze zalen al verschillende keren moeten spelen voor trouwfeesten.Is echt een mooie locatie en zeer vriendelijk en deftig personeel.Zeker een aanrader.MvgPartylighting