Terug naar overzicht
HeyIndien mogelijk en als je het ziet zitten zou het fijn zijn als ge voorbeelden van misboekjes ook naar mij wilt doorsturenvalentinevg@skynet.begroetjes
idem hier...b00zette@gmail.com
Graag gedaan, met een beetje hulp gaan alle voorbereidingen heel wat sneller.Sophie 18 April 2008
ook bij mij zijn alle tips & boekjes van harte welkom!elsvdb21@hotmail.commercikes!
@sophie? de rest ging redelijk vlot,maar bij da boekje zat ik totaal vast. Nog net 2 maandjes voor jou hé.grtz sarah
Hey! Wij zitten ook een beetje vast wat de viering betreft :-) Voorbeeldjes zijn meer dan welkom! Mercikens!bregtjevb@hotmail.com
Hallookes,ik ben vijf dagen geleden ten huwelijk gevraagd, vandaag zijn we ons huwelijke voor de wet (07/03/2008!) gaan vastleggen én we hopen in juni 2008 voor de kerk te kunnen trouwen.=> Dan kan mijn overgrootmoeder van 100 jaar en mijn grootouders dit met wat geluk nog meemaken en kunnen onze eigen kindjes (Iana 7jaar en Tristan 5 jaar) bruidskindjes zijn ;-)Zouden jullie mij ook wat tips en voorbeelden van misboekjes kunnen doorsturen aub?Alvast bedankt op voorhand!!Saskia
Vervolg van het onderstaande berichtje:Ge ziet dat ik nog een "groentje" ben hé!!mijn e-mail adres vergeten te vermelden...e-mail: verschuuren.standaert@skynet.be
hey!bedankt voor het boekje... ziet er heel goed uit!mochten er nog mensen zijn met voorbeeldjes: ze zijn welkom...Heel fel bedankt!
Hey Sarah of Sofie,Zou je het ook naar mij willen doorsturen aub? Merciekes e!katrien09082008@hotmail.com
Zou dit ook wel graag ontvangen: lienteke@hotmail.comBedankt!!
Hopelijk nog niet te laat mr zou ook heel blij zijn met zo'n exemplaar. tMijne is bijna af maar altijd leuk om eens te vergelijken.Butstraenc@hotmail.comAlvast bedankt!
Wij trouwen 6 september 2008.Mijn mailadres is liesje_arni@hotmail.comIk ben nog volop op zoek naar misboekjes en teksten voor ons huwelijk.Alvast bedankt!
Hoi, Zou je dit ook naar mij willen mailen ? Groetjes en alvast bedankt Gitte gittevandyck@hotmail.com