Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen?

  6-2-2005 1:17:37
Hallo,
Wie kent er een goed adresje om bruidsschoenen te vinden ?
Liefst omgeving antwerpen, verder mag ook.
Thanks

Elke
28-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2121


Tine
6-8-2005
 Meld misbruik6-2-2005 10:31:15

Een goed adres is "Schoenen Van Loock" in Zandhoven. Ik ga mijn schoenen daar ook halen. Die hebben er veel keus ! Van plat tot hoog, van een spitse, platte en ronde neus... van klassiek tot modern... daar moet je wezen.



Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik6-2-2005 11:14:03

hallo!

Net zoals Tine heb ik mijn bruidsschoenen bij Van Loock gekocht. Ikzelf ben van Limburg. Ze hebben daar echt vanalles, ook voor grote maten. Was ook de reden waarom ik daar ben gaan kijken. De gemiddelde prijsklasse van een bruidsschoen is 125€, dus viel ook nog goed mee, vond ik.

Veel succes met je voorbereidingen!!

Groetjes
Mieke

D-Day 24 juni



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik6-2-2005 18:27:55

Hallo, ook mijn schoenen zullen van bij Van Loock komen. Als je daar je keuze niet vindt, dan vind je ze waarschijnlijk nergens. Succes!



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik8-2-2005 15:31:24

Hoi Elke,
mijn schoentjes kwamen ook bij Van Loock, op D-day geen zere voeten gehad. Tip : loop ze alvast een paar dagen tevoren in. Verder nog veel plezier aan je voorbereidingen. Groetekes van een reeds getrouwd winterbruidje.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...