Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hof ten bossche

  18-2-2008 12:44:33
Hallo,
Wij trouwen dit jaar op 26 september en willen ons feest geven in hof ten bossche in heusden.
Heeft iemand ervaring met deze zaal?
laat de reacties maar komen zowel positief als negatief.
mercikes
26.09.2008
chantal

CHANTAL
26-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1474


Nele
20-9-2008
 Meld misbruik18-2-2008 13:17:12

Dag Chantal,

wij trouwen dit jaar ook in Hof Ten Bosse, op 20 september :-) Wij hebben alleen nog maar positieve dingen gehoord over onze feestzaal!

Groetjes,
Nele



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik18-2-2008 13:28:23

dag Chantal

wij zijn er op 16 juni getrouwd

Echt waar, wij hebben er het feest van ons leven gehad !
Dominique en Sabine zorgen ervoor dat alles verloopt zoals jullie dat willen , het eten was super lekker en de kers op de taart is natuurlijk hun dessertbuffet
Je zal zelf wel zien waarom :-)
Karren en karrel komen op super muziek binnengerold , er zijn bellen en rook ..dé max !
Neem zeker ook de bruidssuite , dan steken ze na het feest nog het bubbelbad aan , nog glaasje champagne..zaaalig
en 's morgens staan er warme boterkoeken en aardbeien klaar

Geniet ervan, het is echt de mooiste dag !!


Groetjes
Christel



Els
30-5-2008
 Meld misbruik18-2-2008 14:09:54

Wij trouwen nu 30 mei in Hof ten Bosse.
Al bij het eerste bezoek gaf dominique ons een heel goed gevoel. Na de bespreking van de avond waren we helemaal overtuigd. zoveel enthousiasme bij die mensen, het werkt aanstekelijk. men doet er echt alles aan om het naar onze zin te maken.
We kozen voor deze zaal omdat we daar al eens een feest meemaakten en toen het gevoel hadden dat we dit ook wouden.
hopelijk wordt dit dan ook waarheid maar ik ben zeker van wel!
We blijven ook overnachten in de suite! kijk er naar uit!! nog 102 dagen...



Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik18-2-2008 15:25:18

Hey,

Wij trouwen 4 juli 2008 in Hof ten bosse.
Eerlijk gezegt tis nie omdat wij ons feest daar geven, maar ik heb nog geen negative reacties gehoord over Hof ten bosse!

Ik heb het dessertbuffet al mee gemaakt en het is echt af!!!

Dominque en Sabine zijn zeer lieve mensen en gaan jullie zeker goed helpen om er een supper feest van te maken!

Op 3 maart hebben wij een afspraak, dan gaan wij onze menu gaan kiezen.

Groetjes
En veel succes!



kim
29-8-2008
 Meld misbruik18-2-2008 20:58:57

Om eerlijk te zijn heb ik er niet zo een goede ervaring mee, niet qua eten ofzo maar de ontvangst was niet zo super. Ze was wel vriendelijk maar toen ze hoorde dat we maar een 70 a 80 genodigden hebben kregen we de grote zaal absoluut niet en ging ze ons in dat hele kleine zaaltje stoppen. Daar gaan echt geen 80 personen in, tenzij je op elkaars schoot zit, laat staan de dansvloer. En daardoor hadden wij direct een gevoel om ons feest niet daar te houden.

Groetjes
kim



Elke
19-7-2008
 Meld misbruik19-2-2008 14:58:24

hallo,

Ik heb ook niet echt een positief gevoel overgehouden aan ons bezoek aan 't hof ten Bosse...
Wij hebben maar 50 man op 't avondfeest, en toen hij dat hoorde werd hij op slag veel minder enthousiast en wou hij ons inderdaad ook direct in dat klein zaaltje stoppen, waar wij dus helemaal niet voor te vinden waren. Wij houden ons feest nu in 't Groenhof, waar we heel vriendelijk ontvangen werden, ondanks het kleine aantal genodigden.

Groetjes,

Elke



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik20-2-2008 13:07:09

Wij trouwen ook in hof ten bosse, op 1 augustus 2009. We gaan binnenkort langs voor meer info omdat we zeker willen zijn hoeveel alles in totaal gaat kosten (we betalen alles zelf en werken nog niet zo lang...)
Ik heb van verschillende mensen positieve verhalen gehoord dus 't zal wel in orde zijn!



Siska
5-7-2008
 Meld misbruik20-2-2008 15:36:49

Hey,

wij trouwen daar op 5 juli en vanavond gaan we eens naar daar om meer info te krijgen. Wij zijn daar nog nooit naar een feest geweest, maar hadden toch wel positieve reacties gehoord. Daarmee wagen we de stap in het onbekende. Voelt wel onwennig aan, mss gaat het na vanavond wat beter.
groetjes

Siska



cindy
1-6-2009
 Meld misbruik20-2-2008 22:32:57

hey
wij zijn vorige week naar daar geweest en heel vriendelijk ontvangen ookal wist ze van bij het begin dat wij maar met 60 aan het diner zouden zitten en nog eens 50 extra bij het dessrten buffet.
nu zei ze wel dat we de grote zaal wel op vrijdag mochten gebruiken met ons aantal.
ben daar zelf al op een trouwfeest geweest en t was echt in orde.
groetjes



CHANTAL
26-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 22:43:32

Hallo,
De knoop is doorgehakt we gaan voor hof ten bosse.
We zijn ook met een kleinere groep ongeveer 85 personen.
Dit was ook mogelijk in de grote zaal maar wel op een vrijdag.
Wat ik ook wel begrijp. Het zal dus 26/09/2008 worden.
Binnen twee weekjes bespreken we de mogelijkheden af ben benieuwd£.
groetjes chantal.



Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik21-2-2008 10:06:02

Dag Chantal

Je hebt een heel goeie keuze gemaakt!
Je zal het je nie beklagen!

Groetjes
Kimberly

4/07/2008




Anne-Laure
9-8-2008
 Meld misbruik23-2-2008 21:55:18

Hallo, wij hebben ook voor deze zaal gekozen, had er al heel wat bekeken en deze sprong er echt wel uit qua prijs, en het eten, lokatie dat je ervoor krijgt. Wij hebben ook de bruidssuite gereserveerd en kijk er al reuze naar uit. Voor romantische zielen, denk ik dat het daar de ideale zaal is, inderdaad, dessertbuffet met veel toeters en bellen. Chapeau voor de eigenaars!!! Ze hebben me aangenaam verrast met hun uitleg en vriendelijkheid, nadat ik hen gezien had, was het voor mij duidelijk, daar ga ik het feest van mijn dromen geven.
Nog eventjes aftellen tot 9 augustus!!

groetjes,
Anne-Laure



Anne-Laure
9-8-2008
 Meld misbruik23-2-2008 21:55:31

Hallo, wij hebben ook voor deze zaal gekozen, had er al heel wat bekeken en deze sprong er echt wel uit qua prijs, en het eten, lokatie dat je ervoor krijgt. Wij hebben ook de bruidssuite gereserveerd en kijk er al reuze naar uit. Voor romantische zielen, denk ik dat het daar de ideale zaal is, inderdaad, dessertbuffet met veel toeters en bellen. Chapeau voor de eigenaars!!! Ze hebben me aangenaam verrast met hun uitleg en vriendelijkheid, nadat ik hen gezien had, was het voor mij duidelijk, daar ga ik het feest van mijn dromen geven.
Nog eventjes aftellen tot 9 augustus!!

groetjes,
Anne-Laure



Anne-Laure
9-8-2008
 Meld misbruik23-2-2008 21:55:45

Hallo, wij hebben ook voor deze zaal gekozen, had er al heel wat bekeken en deze sprong er echt wel uit qua prijs, en het eten, lokatie dat je ervoor krijgt. Wij hebben ook de bruidssuite gereserveerd en kijk er al reuze naar uit. Voor romantische zielen, denk ik dat het daar de ideale zaal is, inderdaad, dessertbuffet met veel toeters en bellen. Chapeau voor de eigenaars!!! Ze hebben me aangenaam verrast met hun uitleg en vriendelijkheid, nadat ik hen gezien had, was het voor mij duidelijk, daar ga ik het feest van mijn dromen geven.
Nog eventjes aftellen tot 9 augustus!!

groetjes,
Anne-Laure


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info