Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

  17-2-2008 9:14:44
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een betaalbare juweelontwerper in de regio West-Vlaanderen. We hadden ons oog laten vallen op een ontwerp van Alex Fabry uit Roeselare maar de kostprijs zou op 1370€ komen en dat vinden wij wel heel veel.
Toch zouden we iets willen laten maken in die stijl (www.alexfabry.com ). Iemand die ons kan helpen?


Evi
11-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1703


Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik17-2-2008 10:28:56

Fede di oro in izegem is heel betaalbaar. Je kan uit heel veel ringen kiezen en die nog personaliseren. Je moet maar eens kijken op de site. Wij betalen voor onze ringen 840 euro. een bredere ring in maanstructuur en die van mijn is ook breder met maanstructuur, daarop een fijnere effen boord die diagonaal op de ring ligt met daarin 12 steentjes.

hun site:
www.fededioro.be



inge
1-8-2008
 Meld misbruik17-2-2008 11:09:49

Hallo,
Onze ringen komen ook van Fede Di Oro in Izegem.
Wij betalen voor ons paar in wit goud en de mijne met 4 steentjes 700 euro.
Ze hebben heel veel keuze en naar ieders budget.
Je maakt best wel een afspraak,want het is er best druk.

Groetjes 01/08/08



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik17-2-2008 11:28:39

hey

ga zeker eens bij fede di oro dan! de onze komen ook van daar, witgoud ijne met zestien steentjes en ik dacht dat we daar 760 euro voor kwijt waren. het is een persoonlijk aangepast paar en daar betaal je niks meer voor (tenzij je er meer steentjes in wil)

maak idd wel een afspraak want het is er druk

groetjes
sas



vanessa
3-12-2010
 Meld misbruik18-2-2008 12:07:57

dag evi,

je moet zeker eens binnen springen in vanevere in assebroek.
Wij halen onze trouwringen daar, de maand voor ons huwelijk mogen we erheen en zien we met ons eigen ogen hoe onze ringen gemaakt worden (eigen atelier) en dit met hapje en drankje. We mogen filmen en fotos nemen.
Echt een aanrader want je maakt niet iedere dag mee. En van prijs is heel schappelijk we betalen rond 600 euro en mogen eigen goud dan ook nog inbrngen.
Voor meer gegevens mail me

groetjes vanessa
vanessa.van.de.putte@telenet.be

28JUNI2008



Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik18-2-2008 13:27:05

Hey Evi,

Ook wij zijn zaterdag naar Izegem geweest bij Fede di oro!! En hebben daar onze ringen gevonden, amai ze hadden super veel keuze was moeillijk te kiezen!! De service was echt top, zo vriendelijke mensen.. Wij komen van Erpe-mere, het was een eindje rijden maar zeker en vast de moeite waard!! Wij hebben gekozen voor een nieuwe stijl, rosé goud een speciale kleur die er voor ons boven uit stak!! We betalen ongeveer 940 euro voor het paar, alles inbegrepen, begin mei zijn ze klaar, ik kan al niet meer wachten haha

Groetjes en succes !!



lily
18-7-2008
 Meld misbruik20-2-2008 16:35:56

Wij hebben gisteren ook onze ringen gaan kiezen bij Fede di Oro, ook niets dan lof, superveel keuze, prachtige prijs/kwaliteitsverhouding, enorm vriendelijke en goeie service. Onze ringen zijn goud, strakke belijning en de mijne heeft drie briljantjes. Prijskaartje : 540 euro, en ze worden thuis geleverd daar wij uit het Antwerpse komen.

Lily 18/07/2008



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik27-2-2008 21:08:35

koekoek,

wij zijn deze week langsgeweest bij 'de kortrijkse goudcentrale'(te kuurne) , echt een enorme grote keuze, echt iedere merk van trouwringen dat je maar kunt bedenken! de verkoper was enorm vriendelijk, gaf uitleg en liet ons rustig alleen kijken en overleggen, we hebben nog gene gekocht, we trouwens pas in mei 2009, tijd hebben we dus nog, maar we zullen ze zeker daar kopen!

wat heeft ons overtuigd? zijn prijzen liggen een stuk lager dan elders, de ring die ik wou, had een etiketje van + €700, veel dus, en toen vroegen we wat het ons totaal zou kosten, kwam mijn rind nog op iets van €550, blijkt dat hij zoiezo altijd korting geeft!!

als je nu nog geen ringen hebt gekocht, dan kun je daar gerust eens langs gaan .. ze dringen niets op, maar ben er bijna zeker van dat je er geen spijt zult van hebben!

vele groetjes,

vanes307@hotmail.com



vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik28-2-2008 17:44:05

ben ook bij fede di oro gaan kijken, maar heb toch voor de kuurnse goudcentrale geweest, je krijgt 25 procent korting onze ringen samen kostten normaal meer dan 2000 euro en ik heb 1650 betaald. (ik had wel geen mooie verlovingsring gehad daarom mocht ik iets duurders kiezen)

groetjes



Evi
11-7-2008
 Meld misbruik28-2-2008 19:43:32

Hallo Vannessa,

Had je bij fede di oro een afspraak gemaakt of ben je gewoon gaan kijken?
Ik zou wel graag eens gaan maar zou liever hebben dat er niemand op mijn vingers kijkt want daar kan ik niet zo goed tegen. Ik kijk graag op mijn gemak...
Naar de goudcentrale in Kuurne gaan we misschien ook nog eens kijken.

groetjes



Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik5-3-2008 19:36:36

Wij gaan onze ringen kopen bij Fabrigold in Kortrijk. We hebben er onze keuze gevonden en krijgen een korting van 30%...
Nog veel succes xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...