Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help me

16-2-2008 14:50:17
mijn ouders zijn uit elkaar al jaren maarr voor onze dag komen ze samen maar nu komt het mijn papa net zo als mijn mama wil naast mij zitten aan de eren tafel en dan ool nog onze getuigen hoe los ik dat op zonder ruzie of de een dekt dat de ander meer voor mij betekend ik dacht om er geen te doen was het makk maar dat kan ik niet maken voor mijn schoon ouders help me aub xxxx

wendy
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 316

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik16-2-2008 15:10:51

Wij zitten met hetzelfde probleem. Wij doen het zo: deze personen zitten allemaal naast elkaar (waardoor de gescheidenen op één lijn zitten, maar niet met elkaar kunnen spreken): partnermamabruid mamabruid partnermamabruidegom mamabruidegom bruidegom bruid papabruid zijnpartner papabruidegom zijnpartner. Rechttegenover ons zitten onze getuigen met partners. Zeker de gescheiden ouders niet tegenover elkaar zetten, want dan wordt je gedwongen met elkaar te praten! Maak je ouders ook duidelijk dat ze niet alletwee naast je kunnen zitten, tenslotte is de bruidegom er ook nog ;-) Maar ik denk dat naast de bruid haar vader of haar schoonvader zit. Zeker niet haar moeder, want volgens de etiquette zitten mannen en vrouwen geschrankt.Groetjes!Marie

romina
27-6-2009
 Meld misbruik16-2-2008 17:17:46

Ook bij mij is dit geval en wij zitten dan nog me het probleem dat het ronde tafels van 8 tot 10 personen zijn. Zelf denk ik eraan om ne als bij vrienden van ons de tradidtie te doorbreken en ons met enkele close vrienden ana tafel te zetten. Gescheiden ouders elk met hun familie aan tafel. Dan soot je nieman dtegen het hoofd en zit iedereen ontspannen bij mensen waarmee hij wel wenst te praten.

aurelie
30-8-2008
 Meld misbruik17-2-2008 12:14:05

wij maken een eretafel met broers en zussen en getuigen, rondom ons op aparte tafels zitten dan de families van de " 3 " ouders.
Succes en remember het is JOUW dag!

Aurélie 23-8-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...