Terug naar overzicht
Wij zitten met hetzelfde probleem. Wij doen het zo: deze personen zitten allemaal naast elkaar (waardoor de gescheidenen op één lijn zitten, maar niet met elkaar kunnen spreken): partnermamabruid mamabruid partnermamabruidegom mamabruidegom bruidegom bruid papabruid zijnpartner papabruidegom zijnpartner. Rechttegenover ons zitten onze getuigen met partners. Zeker de gescheiden ouders niet tegenover elkaar zetten, want dan wordt je gedwongen met elkaar te praten! Maak je ouders ook duidelijk dat ze niet alletwee naast je kunnen zitten, tenslotte is de bruidegom er ook nog ;-) Maar ik denk dat naast de bruid haar vader of haar schoonvader zit. Zeker niet haar moeder, want volgens de etiquette zitten mannen en vrouwen geschrankt.Groetjes!Marie
Ook bij mij is dit geval en wij zitten dan nog me het probleem dat het ronde tafels van 8 tot 10 personen zijn. Zelf denk ik eraan om ne als bij vrienden van ons de tradidtie te doorbreken en ons met enkele close vrienden ana tafel te zetten. Gescheiden ouders elk met hun familie aan tafel. Dan soot je nieman dtegen het hoofd en zit iedereen ontspannen bij mensen waarmee hij wel wenst te praten.
wij maken een eretafel met broers en zussen en getuigen, rondom ons op aparte tafels zitten dan de families van de " 3 " ouders.Succes en remember het is JOUW dag!Aurélie 23-8-08