Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond en familie

16-2-2008 12:50:27
Mijn vraag is of de familie ook gevraagd wordt op een vrijgezellenavond. Ik zou het wel leuke vinden moesten mijn zus, mama, schoonmama en schoonzussen daarbij aanwezig zijn maar mijn toekomstige vind dit eigenlijk niet nodig. Graag jullie mening.
groetjes

Tine
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 798

vanessa
17-5-2008
 Meld misbruik16-2-2008 15:14:53

hey!
bij mij komen de mama van mijn vriend,zijn zusje,zijn tante,omdat ik er een heel goede band mee heb

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik16-2-2008 15:19:54

hallo Tine,

ik ben zelf al naar verschillende vrijgezellenfeestjes moeten gaan van vrienden en familie. Bij het grootste deel werd dit enkel gevierd met goeie vriendinnen ondereen.

Maar bijdiegene waar er toch mama, zus, tante enz aanwezig was heb ik gemerkt dat de toekomstige bruidjes hun precies niet echt volledig konden amuseren, zoals wij onder vrienden van elkaar gewoon zijn.

Nu weet ik niet hoe je relatie met mama, zus, tante enz is, maar als jij ze er graag bijhebt, waarom dan niet! als je denkt dat je die avond niet minder pret zult hebben dan zonder hen, zou ik niet aarzelen en ze er gewoon bijvragen!

het is jouw feestje hé, niet dit van je vriendinnen!

groetjes!
dorien

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik16-2-2008 16:00:32

Bij mij waren mijn schoonzus en enkele van mijn nichten erbij.

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik16-2-2008 16:02:07

Nog een aanvulling: mijn broer was op het feestje van mijn man, maar zijn eigen broer niet omdat hij daar geen goed contact mee heeft. De vriendin van mijn schoonbroer was er bij mij ook niet bij.

Laurie

Meld misbruik17-2-2008 8:47:51

Hey,

Bij mij wordt het een mix van familie en vrienden. Ik ben ook wel close met mijn familie. Van de familie komen mijn nichten, de vriendinnen van mijn neven en mijn schoonzussen. De mama's zullen er niet bij zijn.

Groetjes,

Laurie

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik17-2-2008 11:20:39

De zussen en schoonzussen komen wel hoor, uiteindelijk is dat toch een beetje de generatielijn die ik hanteer. Groetjes, Marie

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik17-2-2008 12:16:02

Hey Tine!

Dat kies je zelf, denk ik. Bij mij gaat het zijn met mijn vriendinnen (waarvan één ervan ook mijn achternicht is :-)) en mijn twee zussen. Mijn moeder ga ik niet uitnodigen, dan zou ik mij niet op mijn gemak voelen (ik heb een hele goede band met mijn moeder, maar er zijn dingen waar je met je moeder niet over praat en nog meer dingen waarvan je niet wilt dat je moeder die weet :-)).

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik17-2-2008 13:02:35

hey Tine,

Mijn beste vriendin is al volop aan het plannen van mijn vrijgezellen feest en ik heb gezegd dat ze alle vrouwen mag uitnodigen die op het feest aanwezig gaan zijn. Aangezien wij maar een select gezeldschap gaan hebben, gaan dat er ook niet veel zijn.
Ik heb trouwens ook geen geheimen voor mijn moeder, echt opstap gaan doe ik al jaren niet meer en heb ook gezegd dat dat voor mij niet hoeft. Dus mij maakt dat echt niet uit als ze erbij is.(ze is er wel al een paar keer bij geweest al we iets waren gaan drinken, dus ze kent me wel)

Groetjes Kimberley
12/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...