Terug naar overzicht
Hey,De winkels liggen nu vol met de kledij voor de communies. Dus als je veel keuze wil en niet te duur wil gaan, kan je nu best eens gaan kijken...Ik heb het kleedje van mijn bruidsmeisje in de C&A gekocht. Veel keuze en helemaal niet duur.Succes!
Hoi,Wij trouwden in augustus en hebben de kleding van de bruidskindjes tussen januari (oudste bruidsjongen) en maart (jongste bruidsjongen) gekocht.Communie is ze nog iets te klein voor denk'k. Onze jongste bruidsjongen was 2,5 jaar en ik vond dat persoonlijk een moeilijke leeftijd om iets feestelijks te vinden. Uiteindelijk hebben we bij Esprit in het wit linnen iets gevonden voor hem...Good luck!Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
wij trouwen 23/08 dit jaar en ik heb ook 2 kindjes mijn zoontje en vriendin haar dochtertje ze groeit ook nog regelmatig ik ga pas rond mei kijk zo een 3 m op voorand denk ik dat je altijd ok zit en iets groter pak je kan het altijd een week of 3 wat laten in nemen in dien te los of zo groetjes
Hallo,idd, dit probleem heb ik ook...Mijn nichtje van 4 wordt bruidsmeisje, maar wij kunnen nu nog niet gaan kijken naar kledij, want ze groeit enorm...Onze andere bruidskindjes zijn zelf nog jonger (baby), dus daar kunnen we zeker nog niet voor gaan kijken...Wij gaan in mei op zoek... Spijtig, want nu is er véél meer keuze...
Bedankt iedereen,de reden dat ik nu wou kijken is ook omdat de communiekleding in de rekken hangt,en ze moet maatje 104 hebbeb(t'is een grote),ik denk da ik dan ma beter nog eve wacht tot eind april hé.Mercikesgrtz sarah
Hoi,Wij trouwen op 04/07/2008 en mijn bruidskindjes zullen dan alletwee 4 jaar zijn. We hebben afgelopen zaterdag hun kledij gekocht bij Anne-lou in Westerlo. Het is wel niet de traditionele bruidskledij maar met veel kleurtjes en ze zijn er echt superschattig bij!!Veel succes bij jullie zoektocht (tis niet zo eenvoudig!!)