Terug naar overzicht
sorry,ik ben de site vergeten :o)http://www.jarice.biz/ => collectie Lucas Borgèse 2008 => model Haïtimerci
Voor zover ik kan zien, zitten er al wel pareltjes en bloemen op je kleed. Ik zou dan gewoon leuke oorbellen of een specile armband dragen. Ik draag mijn verlovingsring sowieso al rechts, dus ik hou die op de dag zelf zeker aan! Daar is het immers allemaal mee begonnen he! :)Marjan
Vermits het kleed met een haltertop is zou ik ook opteren voor een mooie armband en oorringen. Een halsketting zou denk ik net iets van het goeie teveel zijn. Ik doe mijn verlovingsring niet aan op onze trouwdag, zodat alle aandacht naar mn mooie trouwring kan gaan.Groetjes
Hey Dorien,Net effe gekeken op de site naar je kleedje. Ziet er supermooi uit en hele mooie halslijn! Ik denk dat je zeker een juweeltje hierbij kan dragen. Moet misschien alleen zien dat je niet vernesteld geraakt in je nek met je jurk. Als je denkt dat het niet echt werkt met de jurk kan je ook altijd kiezen voor enkel mooie oorbelletjes en iet fijn in je haar?Succes met beslissen...ik moet nog effe wachten want nog niet eens mijn jurk gekozen...ik kan nog net collectie 2009 afwachten.Groetjes,Amaryllis
ten eerste mooie jurk!!aangezien je al iets rond je nek hebt, zou ik geen ketting meer dragen. Wordt misschien iets te veel. Ik draag mijn verlovings ring rechts, maar mijn trouwring komt links te zitten. Dit is zo bij ons(ben Nederlandse). Mijn moeder heeft altijd gezegd dat ik geen ring van een man rond mijn linker ringvinger mag doen tenzij het een trouwring is. Dus vandaar. Ik ga absuluut geen horloge dragen. Ik denk ten eerste dat dat niet zo mooi gaat zijn en ten tweede ik zou nog zenuwachtiger worden omdat ik steeds op dat ding ga zitten kijken.Ik ga een parel ketting dragen met bij passende oorbellen die ik deze kerst van mijn zus(mijn getuigen) en haar lieftallige dochter(mijn bruidsmeisje die dan 18 maanden gaat zijn) heb gekregen.groetjesKimberley 12/09/2008
ik ga op de trouwdag mijn verlovingsring dragen in een simpel kettinkjeen mijn horloge, daar ben ik zelf nog niet aan uit, ik heb die graag aan...denk ook dat ik simpele zilveren oorbelletjes ga lenen van iemand, en ik heb zo'n zilveren harde armband die ik normaal niet uit doe. maar ik ga gewoon kijken als ik mijn kleed voor de eerste keer ga passen denk ik, dan kan ik alles eens aandoen, en kan ik nog zien wat ik doe.groetjesHeidi13/09/2008
Hoi,Ikzelf had ook een kleedje van Jarice!Jouw kleedje vind ik ook zeer mooi!!! Persoonlijk zou ik wel voor een ketting gaan. Ikzelf had ook halter en een ketting erbij. Op onze site kan je even kijken: www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl Een bijpassende armband en fijne oorbelletjes zouden ook mooi zijn.Mijn verlovingsring draag ik rechts en dat heb ik die dag zeker zo gelaten. Mijn trouwring kwam dan links.Groetjes en good luck,Katrien
Hallo,ikzelf had ook een haltertop en had wel een fijne ketting aan. Ik heb mijn verlovingsring rechts gedragen op ons huwelijk. Ik draag mijn ringen nu trouwens nog zo. Verlovingsring rechts en trouwring links. Mij horloge had ik niet aan. En ik was blij ook. De tijd vloog zo al voorbij. Moest ik mijn horloge aangehad hebben zou ik mij daar nog meer zorgen overgemaakt hebben. Ik vond het zo al jammer telkens ik besefte dat er weeral een stukje van het menu gepasseert was en ik me realiseerde dat deze mooie dag zo snel ging. Geniet er echt van want het vliegt echt voorbij.Groetjes,Sarah.P.S. Foto's kan je zien op onze site: www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl
Hoi!Heb net even naar je droomjurk gekeken en het ziet er heel goed uit...Ik zou toch kiezen voor een ketting. Wel geen hele grote, want dan zal het te druk gaan worden.Veel succes!
bedankt allemaal!ik denk dat ik uiteindelijk toch geen ketting ga dragen maar dan wel héle mooie oorringen en een mooie armband!nog veel succes met jullie voorbereidingen!dorien04.10.08
hoi, Ik vind het persoonlijk niet nodig dat je een halsketting zou dragen gewoon iets fijn in je haar en een armband.Maar 't zou niet storen mocht je toch een kiezen.Tips voor mij zijn ook welkom: site van sincerity bridal en kleedje 3335
@valentineprachtige jurk! echt waar :o)soms vraag je je af of je wel het juiste kleedje gekozen heb, en met naar het jouwe te zien twijfel ik toch terug een beetje...ik zou toch een mooie halsketting op je kleedje dragen hoor. ik denk zelfs dat je beter een niet te fijne neemt omdat met je bustier je hals redelijk bloot is hé.en dan nog mooie oorringen en een mooir armband en het is volledig af!hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen?wanneer trouwen jullie?groetjes!dorien04/10/08
Hoi, Ja ik vind hem ook nog altijd mooi, maar twijfelen zal ik blijven doen!! Tot mijn eerstvolgende pasbeurt!! :-)En't meest zalige aan dit kleed is dat ik hem echt goedkoop vind! Toch onder mijn vooropgelegd budget van 1300 euro!Ik denk dat ik nog iets zal kopen van juwelen wat niet te duur is en gewoon zal passen bij eerste pasbeurt. Mijn kapster gaat ook mee en wij hebben echt dezelfde smaak dus ...Wij trouwen op 27 juni 08!Veel succes en blij dat je mijn jurk mooi vind!