Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help een ramp

  15-2-2008 10:48:22
hallo allemaal,

ik ben volledig in paniek. we hadden een gezellig afgelegen zaaltje gehuurd voor onze trouw in juli. we zijn zeer beperkt in budget en het was perfect romantisch en goed van prijs, weliswaar geen typische trouwzaal maar prima voor ons. we dienden wel voor alles zelf te zorgen, eten, drinken, aankleding van de zaal, personeel, bon het hele pakket.
we hebben dan ook bijna alles vastgelegd: eten, heb wijn gekocht in duitsland en frankrijk, die ligt in de kelder van mijn ouders, ik heb voorschot betaald voor catering,contract getekend voor DJ..
en nu gaat de zaal toch niet door. er zijn mensen die de zaal willen voor een verjaardagsfeestje, vrienden van de uitbaatster en die wil ze liever dan ons huwelijk. ons voorschot dat we betaalden heeft ze reeds terug gestort...ze vind dat ik overdrijf in mijn reactie en stelt dat ik zeker nog een andere zaal kan vinden voor juli....
we zijn dus hals over kop op zoek naar een nieuwe locatie, waar we met de rest van onze organisatie terecht kunnen: met onze wijn, onze catering en die nog beschikbaar is in juli.
kennen jullie zalen, liefst in de omgeving van lier, die nog beschikbaar zouden zijn?

een triestig bruidje

Daphne
19-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2369


dennis
2-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 10:52:17

Oei!

wat vreselijk! Over welk zaaltje ging het? kwestie dat ik daar nooit iets probeer te doen, ik ben van lier zie je... Misschien kartuizershof? Denk niet dat dat zo vaak bezet is, is niet suuuuupergezellig maar valt zeker iets mee te doen! Ik denk nog met je mee!



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 10:58:04

Hey Daphne,

Je overdrijft echt niet in je reactie, hoor, wat zij doet is echt onaanvaardbaar! Ik denk dat jullie hiermee zelfs naar de rechter zouden kunnen gaan (tenzij jullie geen contract getekend hebben, dan weet ik het niet).
Als jullie geen echte trouwzaal zoeken, zullen je waarschijnlijk wel nog iets vinden, hoor. Bel anders eens naar andere zalen waar jullie naar gekeken hebben.
Je kan ook altijd een tent huren of zo en jullie feest buiten geven ...

Nog veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 11:25:08

is idd contractbreuk en je kan hiervoor een fikse schadevergoeding vragen.
alternatieve voor zaal zijn in de buurt van lier (ben zelf van lint )
Karick VZW
Pauwhoevestraat 10
2550 Kontich
03 457 75 91
www.karick.be/

hier hebben we zelf al verschillende feesten gedaan en heel goed een sfeervol daar

in de blauwvoethoeve in de moorstraat in kontich is ook een mooie zaal (en heel goedkoop) maar vind er geen telefoonnummer van



lily
18-7-2008
 Meld misbruik15-2-2008 13:04:25

Wij huwen héél budgetvriendelijk, en wel in Nijlen. Wij kozen voor zaal Nova (achter de statie) en betalen ong. 23,50 per persoon voor een 2 uur durende receptie met hapjes en drank, bruidstaart en middernachtbuffet (broodjes). Alles is in deze prijs inbegrepen, huur zaal, opkuis, garcon, iemand voor de tap en alle dranken (behalve wijn), eten en drank à volonté tot 5 uur 's ochtends ! Zeer vriendelijke dame en supergezellig ! Een aanrader !

Lily 18-07-2008



Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 14:14:44

Hey Daphne,
ik zou ook wel willen weten om welk zaaltje het gaat. Ben zelf ook van Lier en heb ook op een afgelegen plaats iets vast laten leggen. Is ook niet echt een trouwzaal. Wij trouwen pas in september, maar mocht het over de zelfde zaal gaan dan ga ik denk ik er nog eens goed over na denken.

Groetjes,
Kimberley 12/09/2008
kimberleyfjvandenberg@hotmail.com



Hilde
17-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 14:58:55

Hello,

Amai, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Indien op papier staat dat jullie dan dat zaaltje gehuurd hebben, is dat contractbreuk en zou ik op z'n minst dreigen met verdere stappen te ondernemen. Jou reactie is volgens mij een doodnormale reactie van een bruid in spee.
Spijtig genoeg ken ik geen alternatief,maar ik zou het hier niet bij laten!

Groetjes

Hilde



Hilde
17-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 14:59:08

Hello,

Amai, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Indien op papier staat dat jullie dan dat zaaltje gehuurd hebben, is dat contractbreuk en zou ik op z'n minst dreigen met verdere stappen te ondernemen. Jou reactie is volgens mij een doodnormale reactie van een bruid in spee.
Spijtig genoeg ken ik geen alternatief,maar ik zou het hier niet bij laten!

Groetjes

Hilde



Hilde
17-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 14:59:21

Hello,

Amai, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Indien op papier staat dat jullie dan dat zaaltje gehuurd hebben, is dat contractbreuk en zou ik op z'n minst dreigen met verdere stappen te ondernemen. Jou reactie is volgens mij een doodnormale reactie van een bruid in spee.
Spijtig genoeg ken ik geen alternatief,maar ik zou het hier niet bij laten!

Groetjes

Hilde



Hilde
17-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 14:59:35

Hello,

Amai, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Indien op papier staat dat jullie dan dat zaaltje gehuurd hebben, is dat contractbreuk en zou ik op z'n minst dreigen met verdere stappen te ondernemen. Jou reactie is volgens mij een doodnormale reactie van een bruid in spee.
Spijtig genoeg ken ik geen alternatief,maar ik zou het hier niet bij laten!

Groetjes

Hilde



Hilde
17-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 14:59:47

Hello,

Amai, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Indien op papier staat dat jullie dan dat zaaltje gehuurd hebben, is dat contractbreuk en zou ik op z'n minst dreigen met verdere stappen te ondernemen. Jou reactie is volgens mij een doodnormale reactie van een bruid in spee.
Spijtig genoeg ken ik geen alternatief,maar ik zou het hier niet bij laten!

Groetjes

Hilde



Nadine

 Meld misbruik15-2-2008 22:39:36

Wat vreselijk Daphne - zoek eens op in Google Outfort Hoboken - weet wel niet of je daar eigen catering mag doen maar mss als je je verhaal doet lukt het wel? Succes!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-2-2008 13:10:44

meisje toch...

ocharme...

je overdrijft echt niet hoor!! Wat een ongelofelijke onprofessionele zet van die mensen..

succes!



christine
10-9-2008
 Meld misbruik29-2-2008 23:55:54

Hoi Daphne, ik reageer zo laat omdat wij eerst niet van plan waren om hier een feest te geven, we trouwen nl in het buitenland.Daaardoor had ik ook nog niet naar het onderwerp locaties gekeken. We gaan nu toch een feestje geven, waarschijnlijk in de Scinthoeve in Deurne, het ligt achter de skipiste van de Ruggeveldlaan. Het is een hoeve, je moet wel zelf voor de catering zorgen, maar er is een keuken aan. Ik weet dat ze ongeveer 250 euro vragen,er er zal zo'n 100 man binnenkunnen, is dat genoeg? Weet wel niet of je de drank daar moet afnemen, wij gaan over enkele weken via via onze inlichtingen nemen om daar zelf ons feestje te geven, maar mijn vriend heeft daar altijd in de duikklub gezeten. Als je naar de website van duikklub Amphora gaat, zal je het wel vinden. Ik hoop voor jou dat dit iets wordt of dat je toch een oplossing vind! In elk geval zou ik zeker en vast een schadevergoeding vragen voor de andere zaal; zoiets doé je gewoon niet, hé?! Veel succes, groetjes, Christine



Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik9-5-2008 12:42:33

Hoi Daphne,

Heb je ondertussen al iets gevonden? Ik heb ooit een tip gekregen van een vriendin. Ik vond het er leuk uitzien en een mooie locatie, maar wij kozen uiteindelijk voor een `traditionele` feestzaal ook omdat de afstand beter was.

http://www.odouce.be/index.cfm

Ik zie net dat het sinds 30 april een restaurant is geworden. Vroeger kon je dat zaaltje ook huren, dus ik weet niet of je dat nu nog kan.
Veel succes!

Groetjes,
Stefanie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info