TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
15-2-2008 3:34:31
wij vieren het wegens drukte op zondag. Maar is ook wel beter, dan moet je ook geen verplicht valentijnsmenu meer te nemen
we zijn op 14/2 juist 1 jaar verloofd...
groetjes
|
|
Cathy
24-5-2008
|
15-2-2008 9:06:45
Heel grappig, ik ben normaal beetje anti-valentijn. Een kaartje ok, maar dat is het dan ook :)
Gisteren voelde ik me echter heel speciaal want het was nog 100 dagen tot we trouwden. Mijn verloofde was naar een cursus en ik begon eten te maken. Opeens hoorde ik ne grote slag boven (we wonen op een apartement). Ik ben gaan kijken aan het 'spyhole' (of hoe noemen ze dat int Nederlands) en twee jonge kerels liepen naar beneden. Gaan kijken, en jups ze hadden ingebroken. Heb dan de politie gebeld en die zijn dan vrij snel gekomen. Om een lang verhaal kort te maken, ik was een beetje over mijn toeren en de vis was nog ni in den oven toen mijn verloofde me belde, dus zei hij: we gaan wel ergens iets eten of we doen take-away. Iets gaan eten? Op Valentijn? Ik wou idd graag het huis uit, dus stemde in. TOen hij thuis kwam had hij nog bloemen mee ook ;) VOor het eten hadden we ongelofelijk geluk, ons favoriete 'curryhouse' had nog een plaatsje voor 2. Het was een 'set menu' maar zeker niet minder van kwalitiet dan anders. En ik zo blij met mijn ballon, roosje en chocolaatjes die ik vant restaurant meekreeg :) Dus, ik ben officieel geconverteerd denk ik, laat de volgende Valentijns maar komen ;)
Geniet nog van de voorbereidingen!
Cathy 24/5/2008
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
15-2-2008 13:35:36
Hey Betsy,
Ik had eigenlijk ook wel een anders dan andere valentijn dit jaar. Ik zit in 't buitenland voor concerten en was een beetje spijtig dat wij niet samen konden zijn voor Valentijntje. Ik had hem vorige week getrakteerd in een lekker restaurantje om te 'compenseren' dat ik in 't buitenland zou zitten. Toch was 't een beetje een triestig vooruitzicht om zo ver van mijn liefje te zijn met Valentijn. De 13e had ik een concert en mijn ouders kwamen luisteren...Wat bleek, ze hadden een pakje mee met briefje van mijn ventje dat ze moesten afgeven en ik mocht het pas de 14e open doen. Na 't concert kwam ik op 12:30 pas op de hotelkamer en mocht dus mijn pakje openen. Bleek dat hij me een heerlijk ouderwetse liefdesbrief had geschreven en daarbij een prachtige halsketting. Heb hem meteen wakker gebeld natuurlijk (hihi) en zo waren we dus toch een klein beetje bij elkaar...
Geniet van jullie etentje vanavond! Groetjes,
Amaryllis
|
|
Tamara
|
15-2-2008 14:05:04
Wij zijn gisteren in ondertrouw gegaan, volledig op initiatief van mijn ventje. 't Was wel maar naar gemeentehuis en terug, zonder veel poespas. Maar als je al meer dan 11 jaar samen bent, slijten die romantische gewoontes al eens.
|
|
Liesbeth
1-5-2009
|
15-2-2008 15:38:42
Valentijn was niet zo'n leuke ervaring voor mij dit jaar, gezien mijn ventje een militair is en momenteel voor vier maand in Libanon verblijft. Maar kom, wel hebben toch een half uurtje gebeld, dus dat maakte al veel goed :)
|
|
Katrien
18-8-2007
|
15-2-2008 16:40:41
Hoi,
Mijn man had al zo'n maand op de 14e 'half 8' gezet...maar wou niets lossen... Rond 7h moest ik klaarstaan in een mooi outfitje... We zijn dan naar een restaurantje gereden waar je heel lang op voorhand moet reserveren. Er zijn maar 10 tafeltjes, maar het is er superlekker, culinair. We hadden dus de valentijnsmenu...heerlijk gewoon!!! Rond half 11 waren we terug thuis en kropen we lekker onder de wol!
Groetjes, Katrien
|
|
Karen
4-7-2008
|
15-2-2008 17:06:39
Wij vieren Valentijn niet expliciet. Bij ons is het elke dag Valentijn ;-)
|
|
Marie
5-10-2008
|
16-2-2008 1:20:23
Wij hebben eerst een "valentijnsdouchke" gepakt, ons mooi opgekleed, samen geaperitiefd, en dan gezellig gaan eten. Heel gezellig. Al gaan we eigenijk zo ook veel gaan eten hoor...
|
|
Sven
28-8-2008
|
18-2-2008 21:48:17
Hallo allemaal,
voor mij is dit trouwen nog allemaal nieuw! Ik ben namelijk op Valentijn ten huwelijk gevraagd. Mijn vriend had mij verrast met een 2-daagse in Brugge. En daar heeft hij mij ten huwelijk gevraagd aan het Minnewater!! Was echt super!!!
Mvg,
Annelies
|
|
Sven
28-8-2008
|
18-2-2008 21:48:31
Hallo allemaal,
voor mij is dit trouwen nog allemaal nieuw! Ik ben namelijk op Valentijn ten huwelijk gevraagd. Mijn vriend had mij verrast met een 2-daagse in Brugge. En daar heeft hij mij ten huwelijk gevraagd aan het Minnewater!! Was echt super!!!
Mvg,
Annelies
|
|
Sven
28-8-2008
|
18-2-2008 21:48:47
Hallo allemaal,
Mvg,
Annelies
|
|
Sven
28-8-2008
|
18-2-2008 21:49:02
Hallo allemaal,
Mvg,
Annelies
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|