Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Restaurant omgeving Antwerpen

14-2-2008 16:30:31
Hallo,

Voor ons middagfeest zoeken we nog een leuke locatie in Antwerpen, liefst een beetje in de buurt van Berchem.

Kent er iemand een gezellig restaurant? Liefst met terras en tuin (want we trouwen in juni) en de mogelijkheid om toch een beetje apart te zitten, zowel binnen als buiten. Aantal: 16 mensen.

Groetjes,

Dirk

Dirk
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 406

Nathalie
29-8-2008
 Meld misbruik14-2-2008 16:55:00

Hallo Dirk,

Probeer eens bij restaurant Margaux in Berchem. Het is een mooi restaurant met een schitterende tuin eraan.

Hopelijk heb je een beetje lekker weer....

Succes met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

an

Meld misbruik15-2-2008 11:10:47

hallo
ik vindt "Park West" , aan het Rooiplein in Berchem altijd heel gezellig , ook het terras .
En parkeerplaats is er meestal ook genoeg .
Groetjes
Anneke

veerle
2-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:01:35

Margaux heeft inderdaad een heel aangename tuin en is heel lekker van kwaliteit. een ander goed restaurant is Berchem is de Troubadour. ik weet wel niet of zij een tuin hebben, best eens kijken op hun website.

Groetjes
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...