Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Handtas

14-2-2008 16:05:16
Medebruidjes,
denk dak een beetje te snel was in de Van Loock toen dak mijn schoenen ben gaan kopen. Ik heb er ineens een bijpassende handtas bijgekocht, maar als ik dat tegen iemand vertel, dan lachen ze mij een beetje uit, dan vragen ze wrom dak een handtas nodig heb??? ik heb veel nodig die dag, maar wordt da eigelijk gedaan een handtasje?? tis niet dat ik daar constant mee ga rondlopen, maar ja, wrom heb ik het dan gekocht?? dom dom dom denk ik nu... of niet

Sylvia
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 455

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik14-2-2008 16:08:49

is idd niet echt de gewoonte, je hebt niets nodig, paspoort geef je aan je ceremoniemeester of vader en een bruid die constant aan het bellen of sms-en is is ook niet zo leuk.
zakdoek kan je verloofde meenemen voor de rest heb je alleen elkaar nodig op die dag.

Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik14-2-2008 16:10:07

Hey Sylvia,

ik heb ook een handtasje hoor! Kan je al eens een zakdoek ofzo in wegsteken. Ik vind dat wel handig.

Veel succes!
Sofie
16-08-08

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik14-2-2008 18:05:25

Ik had er ook een!
Liep er wel niet de hele tijd mee rond. Stond in de auto en tijdens het feest achter de balie.
Stak gsm, zakdoek, lippenstift,...in.

Groetjes,
Katrien

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik14-2-2008 18:28:03

Hey Sylvia,

Ik was zelf ook aan het denken om een handtasje te kopen, gewoon om kleine spulletjes in kwijt te kunnen zoals een zakdoek, nood make-up, kleine deo eventueel, extra paar nylon (aangeraden door verkoopster van het kleed), beetje geld en onze paspoorten. Ik zal er weinig of niet mee rondlopen zoals Katrien, maar geef het eventueel aan mijn mama of getuige.

Ik denk dat iedereen dit best voor zichzelf uitmaakt of je een handtasje meeneemt of niet. De ene zal het handig vinden en de ander overbodig, gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt !

Hopelijk voel je je al iets beter met je aankoop !

Groetjes

Jill

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik14-2-2008 19:54:51

hoi sylvia,
ikzelf zou er ook ééntje hebben gekocht, tot mn moeder zei dat da helemaal niet nodig is.
nu achteraf gezien heb ik er spijt van dat ik het toch niet heb gedaan gezien ik ook graag mn zakdoekje enz bij de hand heb...maar ja ik zoek wel een slachtoffertje!
succes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 3:39:17

ik heb toch ook graag een handtasje, moet er nog een kopen.

idd voor zakdoek, gsm (wie gaat er dan bellen he, maar ja), lippenstift, dingen die ik van vigasiste mee krijg,..

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik15-2-2008 8:39:17

Hey Sylvia

ik ga het niet doen. Ik geef gewoon mijn spullen aan mijn mama of zussen, en zakdoek aan mijn aanstaande.
Bij sommige jurken denk ik dat het wel mooi moet zijn. ik vind dat zoals een hoed, op sommige jurken is dat geweldig, maar je kan moeilijk een hoed dragen op een sissi jurk. Je moet gewoon kijken of het bij je jurk past en of je je er zelf goed bij voelt.
Het zal misschien alleen moeilijk zijn als je ook nog een bruidsboeket wilt dragen, maar dat kan je oplossen door de bloemen rond je pols te dragen en rond je arm te laten cirkelen (heb daar al foto's van gezien) en als je daar dan dat tasje bij draagt, denk ik dat het heel modern kan ogen.

groetjes
Ellen
21-06-08

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 9:25:54

Hey Sylvia,

Ik ga mij toch ook een klein handtasje kopen, hoor, voor mijn identiteitskaart, bankkaart, beetje geld, extra make-up, plakkers (voor als mijn schoenen zouden knellen), gsm, naald en draad (ergens gelezen dat je dat bij moet hebben voor als er een scheurtje of zo in je kleed is), ...
Ik ga het wel niet altijd bij mij dragen, het gaat dus niet op de foto's staan :-)

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik15-2-2008 9:39:28

Ik dump alles wat ik eventueel nodig kan hebben bij zus. Voor één keer dat ik mij geen zorgen moet maken over geld, paspoort e.d. ga ik het ook absoluut niet doen. Dus geen handtas voor mij, lekker gemakkelijk

grtjs

eline
5-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 10:16:42

hey,
Ik heb mij ook een handtasje aangeschaft waar ik mijn spulletjes in kwijt kan ik vind dit handiger, als ik dan iets nodig heb hoef ik niet in de tas van een ander te rommelen
Mijn tasje houd ik ook niet de hele tijd bij daarvoor ga ik nog een kandidaat zoeken.

Iedereen vond ook dat ik geen nodig heb maar ik vindt het handig en ik moet steeds ook het gerief van mijn verloofde bij houden dus die was voor het tasje

Dus gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt

groetjes Eline & Stijn
05/09/2008

Céline
24-5-2008
 Meld misbruik15-2-2008 11:48:16

Volgens de etiquette mag een bruid geen handtas bijhebben en ook geen horloge dragen. Spullen die je nodig hebt kan je aan je getuige geven.
Je hebt natuurlijk zelf de keuze of je de etiquette al dan niet volgt.

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik15-2-2008 17:52:54

Hallo,

dat is helemaal niet dom vind ik. Ik had op ons huwelijk ook een wit tasje bij met al mijn gerief in (pasport, siskaart, makeup, druivensuiker, pleister, naald en draad, parfum,...) Ik heb 's morgens dit tasje aan de ceremoniemeester gegeven die het in de bruidswegen heeft gelegd. Zo had ik het bij mij en wist niemand dat. Bij het aankomen aan de feestzaal heeft hij het aan de mensen van de zaal gegeven. En zo kon ik het altijd vragen als ik iets nodig had. Je weet toch nooit dat je iets nodig had. Want de dag voor osn huwelijk had onze bruidswagen die we eigenlijk gekozen hadden een ongeval terwijl hij trouwers aan het vervoeren was. Dus stel je voor dat je gewond bent en verzorigin nodig hebt. Daar sta je dan zonder siskaart of iets. Dus ik zou het zeker meedoen. Ik was heel blij dat ik er een had. Niemand heeft dat gezien.

Groetjes,

Sarah
www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl

Elsie
2-8-2008
 Meld misbruik15-2-2008 19:51:42

Hey, ook ik neem geen tasje mee die dag. Onze ceremoniemeester zei: ik ben die dag je hulpje, daarom betaal je me dus maak er gebruik van! die dag is hij dan ook mijn "sjakos" en zorgt hij dat dit overal meegaat en dus dicht bij mij is. Hij ontfermt zich die dag over mijn spullen die ik wel in een tasje zal doen, maar helemaal niet bij mijn jurk passend ofzo...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...