Terug naar overzicht
Wij zijn bij onze ouders op bezoek gegaan met een fles champagne en hebben het zo gezegd en er meteen een glas op gedronken.De verloving zelf moet je niet zo officieel aankondigen vind ik, je zegt het gewoon. Het is het huwelijk zelf dat dan officieel wordt aangekondigd adhv je uitnodigingen.
Hey,Wij hebben onze verloving niet officieel aangekondigd. Mijn ventje had zijn ouders en mijn ouders al op voorhand ingelicht (bij mijn papa om mijn hand gaan vragen :-). Na de verloving hebben we de grootouders persoonlijk gaan inlichten en vervolgens heeft de 'tamtam' zijn werk gedaan.GroetjesK.
Ik heb gewoon doodgelukkig iedereen opgebeld!
HeyAls Kristof mij ten huwelijk vroeg stond er 1000 man (incl ouders en broers en zussen) op te kijken dus veel rondvertellen moesten we niet doen!De avond zelf wisten ze het 2 gemeenten verder ook al!Groetjes
Wij hebben direct gebeld naar onze ouders en toen we terug thuis waren van de reis hebben we een etentje gegeven voor beide ouders en zussen.
hoi sofiechristof heeft me om 3u15 in de nacht gevraagt z'n bruid te worden...en ik heb iedereen die ik ken achteraf nog wakker gebeld!!!kon me niet schelen ...ik was in de wolken en wou iedereen ervan op de hoogte brengen!succes
Hey!Wij hebben het bij iedereen verschillend aangepakt!Zijn ouders: met een fles champagne naar binnen gestapt en die ontkurkt!Mijn ouders: die hadden net hun staande lamp hersteld en wilde m testen. Waarbij ik m'n verlovingsring dan maar in de schijnwerper heb gehouden en ze wisten niet wat ze zagen! (traantjes allom)Mijn zus: tijdens een verrassingslunchZijn zus: haar oudste dochtertje laten vragen of zij op 25 oktober 2008 bruidskindje mocht zijn...Onze grootouders: zijn we persoonlijk gaan inlichten en waren heel tevreden...(ook al verteld mijn oma iedereen dat ik zwanger ben... wat wil je met iemand van 85 jaar... ben al lang blij dat ze er nog bij is!!)Veel succes en geniet er van!Dikke kus,Els
Hey Sofie!Wij hebben helemaal niets speciaals gedaan, wij hebben het gewoon gezegd :-)Mijn vriend heeft me eind december 2006 ten huwelijk gevraagd, en dus hebben we het aan de familie aangekondigd tijdens de familiefeesten van Nieuwjaar. Dat was heel handig: iedereen was er. Mijn vrienden heb ik gemaild :-)Groetjes, Karen13/9/2008
Ik ben 27/11/2007 bevallen van een zoontje. Hij wordt gedoopt op 24/02/2008 (binnen een weekje dus)Ik heb een T-shirt laten maken met op de voorkant "mama en papa gaan..." en op de achterkant "trouwen!! een hartje en daaronder de datum"Ben eens nieuwsgierig naar de reacties!