Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aankondiging

14-2-2008 13:26:35
Wij gaan ons verloven, nu zit ik met de vraag: moet je dat bekendmaken aan familie en collega's, maar hoe? Kan iemand ons tips geven?

Sofie

sofie

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 695

Ilse

Meld misbruik14-2-2008 18:31:13

Hallokes,

Bij mijn collega's heb ik het niet expliciet gezegd. Maar die komen dat toch te weten he... Je vertelt het eens tegen een goee colleg, of ze zien dat e goedgezind bent...
Aan onze ouders hebben we het gezegd tijdens een etentje: mijn vriend zijn ouders waren juist 30 jaar getrouwd en nodigden ons uit voor een etentje op restaurant, dat was volgens ons dé ideale moment om het te zeggen.
Mijn ouders hebben we thuis uitgenodigd en hebben samen gezellig gourmet gedaan...

Veel succes
Ilse

An
28-6-2008
 Meld misbruik15-2-2008 12:49:59

Hallo,

Wij hebben het enkel tegen onze ouders, broers en zussen, oma en goede vrienden persoonlijk verteld. Onze mama's nemen de taak wel op zich op verder heel de familie in te lichten.
Op het werk heb ik het natuurlijk ook verteld, heel gewoon 'ik ga trouwen' met een stralende glimlach.

Veel succes!
Leuk hoor, zo'n nieuwtje rond vertellen!

Groetjes,
An

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik15-2-2008 13:52:04

Wij hebben de ouders en grootouders persoonlijk ingelicht. Verder natuurlijk beste vrienden en getuigen. De rest ging vanzelf bij wijze van "mond aan mond reclame", hihi

Groetjes,
Amaryllis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...