Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof ter Venne - Langdorp

  14-2-2008 11:28:33
Hallo,
wij hebben maandag een afspraak in het Hof ter Venne te Langdorp. Is er iemand die ervaring heeft met deze feestzaal?

Ellen

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 3889


Marita
17-5-2009
 Meld misbruik14-2-2008 12:57:22

Hey,

Ja, wij doen ons feest daar ook. We wilden absoluut Ter Venne. Ze hebben 2 zalen: Ter Venne of Sparrenhof. We zijn daar ook al dikwijls gaan eten en altijd dik in orde. Een paar collega's van mij zijn daar ook getrouwd en hebben niets anders dan lovende commentaar over hun feest gehad.

groetjes
Marita



J
19-4-2008
 Meld misbruik14-2-2008 13:17:39

De feesten zijn daar inderdaad altijd dik in orde en proper afgewerkt, lekker en zeker genoeg. In eerste instantie waren wij ook zeker dat we ons feest daar wilden doen, omwille daarvan. Maar toen we er waren vielen we wel een beetje achterover. Ze hebben niet echt veel variatie in rpijzen als ik het zo kan omschrijven. Ik vond het allemaal erg duur en vooral de rpijzen voor als we iemand naar het dansfeest (dessert) wilden laten komen. Alleen een dessertenbuffet kon niet voor die gasten, zij willen altijd meer geven (lees: dat maakt het ook duurder) en wij vonden dat helemaal niet nodig. Omwille van de hoge prijs en weinig vrije keuze hebben we dus een andere zaal gekozen waar we wél alles mochten doen zoals wij het wilden én daarbij nog aan een scherpere prijs ook!
Maar, nogmaals, als je het geld ervoor over hebt, is Ter Venne zeker een aanrader want altijd lekker en tiptop in orde!



Mario
23-8-2008
 Meld misbruik14-2-2008 21:45:02

Hallo,

Ons feest gaat ook door in Ter Venne.We hebben er al zelf een feest gegeven (voor verjaardag) en zijn er al naar verschillende feesten geweest en gaan eten. Het is er altijd heel lekker en alles is heel goed verzorgd.
We bezochten verschillende zalen, en gaan toch terug naar daar....Misschien zijn de prijzen niet de goedkoopste, maar toch ook niet de duurste, hoor!
Je moet een zaal nemen waar je je goed voelt, want dat is ook belangrijk.

Nog veel organiseer-plezier,

Mario en Monique
23/08/08



Joke
30-5-2009
 Meld misbruik15-2-2008 8:37:05

Wij zijn vorige maandag bij Hof ter venne geweest. Ze waren daar echt heel vriendelijk, ze hebben alles tot in detail uitgelegd en ze zijn met ons naar beide zalen gaan kijken. Ik was er ooit al naar een feest geweest (in het sparrenhof) en toen was het eten (en vooral het dessertenbuffet) tiptop in orde. We hebben maandag een optie genomen op het sparrenhof maar ondertussen hebben we een zaal gevonden die ons meer ligt en ruimer is nl. De Vesten in Laakdal. Wij zitten met een 180 personen op de gastenlijst en dan vond ik het sparrenhof toch een beetje krap, de andere zaal van Ter Venne is wel een beetje ruimer maar ook veel ouder en dat was niet zo onze stijl, maar deze zaal heeft wel een mooie wintertuin dus wel een pluspunt voor de receptie als het minder mooi weer zou zijn. De prijzen waren denk ik gemiddeld niet super goedkoop maar ook niet heel duur vond ik.
In elke geval zal je maandag al de nodige uitleg krijgen ( wij zijn er ongveer 2 uur binnen geweest). Veel succes met je verdere zoektocht.


Groetjes
Joke



Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik15-2-2008 8:37:18

Dag Ellen

Gasthof Ter Venne heeft al jaren een goede naam en is redelijk gekend in de streek. Het eten is heel goed en ik vond de prijzen niet duurder dan andere zalen die we zijn gaan bekijken. Ter Venne was ook de enige van de zalen die we bezocht hebben die nog de keuze aanbod tussen een drankenforfait of prijs per consumptie. Als je voor dat laatste zou kiezen, kreeg je hun inkoopprijzen, maar dan moest je natuurlijk wel de obers nog betalen en die zitten in het drankenforfait inbegrepen. Je moet eens berekenen wat voor jullie feest het interessanste is.
Ze hebben 3 zalen: Onder het Riet (de grote zaal in Gasthof Ter Venne), The Green (de moderne kleinere zaal die gebruikt wordt als restaurant (kan dus omgevormd worden tot zaal) is heel erg "zen") en het Sparrenhof wat verderop.

groetjes
Karolien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info