Terug naar overzicht
In de pelikaanstraat hebben wij zeer mooie ringen gekocht. Wij zijn hier bij juweliers gaan kijken, boekjes gevraagd van wat we mooi vonden en daar hebben ze ze voor ons nagemaakt (nog mooier zelfs) met meer steentjes voor mezelf en voor nog minder dan de prijs waarvoor ik bij ons maar 1 ring had. Wij hebben voor de 2 samen 700€ betaalt. Wel 2kleuren en bij mij 1 grotere en 9 kleine diamantjes...
http://www.juwelen-mika.be/ trouwringen ronde 300€ stuk, gewoon haar even een mail sturen en ze zal je de prijzen en voorbeelden doormailen
wij hebben onze ringen gekocht bij gerda de vrij (www.gerdadevrij ) en hebben voor twee witgouden ringen (bij mij met een klein diamantje in) ongeveer 750 euro betaald.Groetjes
hebben samen iets van een 400 euro betaald in perles d`amour in Antwerpen
hallo evy,wij hebben bij jozefien onze trouwringen gekozen. Ze zijn van het merk xen. Ze vallen in de prijsklasse 100 tot 300 euro per ring. Wij vinden ze zeer mooi. Het is zeer basic.Je kan de collectie op internet vinden... Nog veel succes en plezier met de voorbereidingen.tineke
Hoi Evy,In de Abdijstraat op het KIel(Antwerpen)is een zaak"DEKA" waar je kwaliteit vindt voor een mooie prijs. Zij hebben niet echt bekende merken, maar wel veel keuze en betrouwbaar qua goud enz. Succes. Groetjes, Anja 05.04.08
Bedankt voor de tips! Morgen gaan we op 'jacht' en hopen iets naar onze zin te vinden.Groetjes