Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolokaties herentals

  13-2-2008 17:15:41
weet iemand mooie fotolocaties (binnen en buiten) in de omgeving van Herentals of Herenthout?
momenteel dacht ik aan het begijnhof en de begijnenvest, kasteel le paige (mag je hier zomaar binnen?) en de teunenberg in olen.

emilie

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 960


Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik14-2-2008 10:37:10

De markt is ook ni mis hé (maar ik denk da je daar al gaat staan met de burgerlijke trouw) en natuurlijk de toeristentoren (met het zand en al lijkt het op een strandje).
Kasteel le paige mag je binnen (maar ik zou het toch nog vragen) want ze hebben daar ook gewone tentoonstellingen voor het publiek...

Veel succes,
Sheron




Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik14-2-2008 10:38:06

Ben dit nog vergeten

Ge hebt ook nog het kasteel van Vorselaar (da is juist een paar minuten boven Herentals), zeer mooi...

x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...