Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik sta in flair!!!!!!!!!!

13-2-2008 8:20:46
Dag lieve bruidjes,

Ik wil jullie toch effe laten meegenieten met mijn geluk.

we waren al een tijdje bezig met de voorbereidingen, maar de officiële vraag was nog niet gekomen.
Gisteren ben ik dan toch zeeeer aangenaam verrast door mijn ventje. Ik kreeg opt werk telefoon van hem. Hij zei dat er was ingebroken in huis, ik snel naar huis, bleek het niet waar te zijn natuurlijk!!!

Toen ik binnenkwam, nam hij mijn hand en zette zich op zijn knieën en stelde de vraag, ik viel compleet uit de lucht en de tranen waren alom aanwezig...

Toen de vraag gesteld was, kreeg ik mijn ring en nog een cadeautje: mijn ventje had een tekstje en foto naar flair gestuurd, met een huwelijksaanzoek!!!!!

Ik leef nog altijd op een wolk, heb echte vlindertjes in mijn buik, tis echt een zaaaaaaalig gevoel!!!!

Groetjes,

Sally
26/07/08

Sally
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 281

Stefanie

Meld misbruik13-2-2008 11:06:15

fantastisch!! eerst en vooral proficiat!
Ik las de aanzoeken, een voor een heel erg lief!
Geniet van de kriebels!

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik13-2-2008 12:23:18

Proficiat en wat een verrassing zeg, jouw ventje is wel heel origineel geweest !!

Groetjes,
Inge

Peggy
16-8-2008
 Meld misbruik13-2-2008 13:44:58

Het was inderdaad een bewogen dagje gisteren voor Sally, ze was volledig over haar toeren, en inderdaad, die wolk, ze zit er nog steeds op!

Groetjes Peggy

Peggy
16-8-2008
 Meld misbruik13-2-2008 13:45:12

Het was inderdaad een bewogen dagje gisteren voor Sally, ze was volledig over haar toeren, en inderdaad, die wolk, ze zit er nog steeds op!

Groetjes Peggy

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik16-2-2008 15:33:26

Hej Sally,

Dan staan we op dezelfde pagina want ik sta ook in flair.

Mijn ventje had me wel al ten huwelijk gevraagd in Keulen. Maar wou me voor valentijn toch nog eens extra verrassen!

Fijn he!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...