Terug naar overzicht
hoi sofie,ik heb ook lang krullend haar dat half opgestoken word en koos voor kleine swarovski kristalletjes die hier en daar in mn haar worden verwerkt...sober en supermooi...zo heel af en toe een blingblingetje in mn haar was voor mij genoeg...ik haalde ze in de winkel waar ik mn bruidsjurk kocht!succes!06-06-08
Hallo sofie,bij veritas verkopen ze ook bmoemetjes of pareltjes voor in je haar.succes Sarah
hallo,ik heb ook halflang krullend haar en op onze trouwdag heb ik mijn haren ook laten opsteken. Ik had curly's gekocht in de bruidswinkel. Dat zijn speldjes die ze in je haren vastdraaien. Er zijn allerlei soorten: van pareltjes tot bloemetjes met strass-steentjes...ze blijven goed zitten en je kunt ze achteraf nog gebruiken.Ook had ik op een paar plaatsen van die swarovski kristalletjes. Die blijven ook goed zitten maar toen ik ze een volgende keer wou gebruiken gingen ze stuk.Groetjes
Bij swarowski hebben ze mooie, romantische dingen!
ik heb bij Swarowski een soort diadeem (minder opzichtig dan een tiara) gekocht en assortie speldjes erbij om achteraan te verwerken. een tiara is ook wel mooi, maar ik vond het iets te, en ook iets te duur...Speldjes zijn echt supermooi!En ik heb nog een set Swarowski champagneglazen bij gewonnen ook!!!Groetjes,