Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rangeerstation Aalst

  12-2-2008 21:31:25
Hallo!

Wij trouwen nu vrijdag! Waarschijnlijk worden de foto's gemaakt in het centrum van Aalst en begijnhof.
Ik hoorde ook al spreken van het rangeerstation in Aalst.
Waar ligt dit precies? Heeft iemand hier misschien een adresje van (of eventueel een naam van een winkel/bedrijf in de buurt zodat ik het even kan opzoeken)?

Bedankt!

Liesje

Liesje
15-2-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1929


Kim
28-6-2008
 Meld misbruik13-2-2008 8:15:06

Hey!

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar waar dit juist is!
Wij trouwen ook in Aalst, op 28 juni! Jullie?
Wij zitten wat "geblokkeerd" ivm trouwlocatie.. Jij soms nog goeie ideekes? We hebben niet zoveel tijd (max 2.5 uur)...

Alvast bedankt!!
Kim



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik13-2-2008 9:24:04

dag Liesje

ik ben ook van Aalst maar zou echt niet weten waar dat station ligt zenne, zelfs nog nooit van gehoord
Ik zou zeggen, bel eens naar de info balie op het stadhuis. Zij zullen dat zeker weten !

wij zijn getrouwd op 16 juni en echt, heel de dag regen regen :-((
wij zijn foto's gaan maken in het museum en aan de oude vismijn
Het goeie aan het museum is dat er ook het carnavalmuseum is, mega tof voor foto's
en buiten kan je als het goed weer is ook nog leuke foto's maken

Groetjes
christel



Joke
27-6-2009
 Meld misbruik13-2-2008 13:08:57

het rangeerstation is volgens mij onder de viaduct...



Joke
27-6-2009
 Meld misbruik13-2-2008 13:09:13

het rangeerstation is volgens mij onder de viaduct...



Joke
27-6-2009
 Meld misbruik13-2-2008 13:09:33

het rangeerstation is volgens mij onder de viaduct...



Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik13-2-2008 13:14:42

Hey bruidjes allemaal,

Wij trouwen op 7 juni, nog kleine 4 maandjes.; de stress komt al ze pff, net zoals jullie ben ik op zoek naar lokatie we zouden graag moderne fotos hebben, dus als je ideetjes hebt wij trouwen in Erpe-mere..

Wie zin heeft om te mailen , steeds welkom sarah@dataprint.be

groetjes en allemaal veel succes xx



Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik13-2-2008 13:14:56

Hey bruidjes allemaal,

Wij trouwen op 7 juni, nog kleine 4 maandjes.; de stress komt al ze pff, net zoals jullie ben ik op zoek naar lokatie we zouden graag moderne fotos hebben, dus als je ideetjes hebt wij trouwen in Erpe-mere..

Wie zin heeft om te mailen , steeds welkom sarah@dataprint.be

groetjes en allemaal veel succes xx



Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik13-2-2008 13:31:26

Hey,

Onze fotograaf heeft afgeraden om daar foto's te nemen.
Het is een heel mooie locatie, we hebben reeds foto's gezien van mensen die we kennen.
Het probleem is dat dit verboden terrein is, je mag hier normaal gezien niet op, het is er enorm vuil dus gevaarlijk voor je kleed en er zitten krakers dus je moet oppassen van eventuele spuiten enz...
We zijn dus toch maar van het idee afgestapt.
Gelukkig had mijn fotograaf een eigen locatie in Letterhoutem.
Anders zou ik niet aarzelen voor ergens te zoeken naar oude boerderijtjes of hoevetjes, molens en dergelijke...
En vraag het zeker eens aan je fotograaf die zal zeker en vast andere locaties kennen.

Groetjes
Nathalie
080808



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik13-2-2008 20:52:27

Het rangeerstation is idd onder de viaduct. Ik heb daarvan al foto's gezien en met die roestkleuren (koperbuizen) en zo, da's wel heel mooi!!
Als je houdt van het 'station' gegeven, kan je misschien ook Kerrebroek nemen. (Aan de Ledebaan)

Goede andere ideeën in de buurt van Aalst zijn, (zoals hieronder reeds gezegd) de molens (in de molen in mere aan de langemunt kan je mooie foto's nemen voor als het minder mooi weer is), de fabriek van schotte, den osbroek en de gestjes als je het wat 'natuurlijker' wil, de markt zelf op zaterdag (altijd leuke foto's), ...

Wij hebben onze foto's in de paddenhoek genomen, driehoek aalst, lede, erpe-mere ... ook heel natuurlijke omgeving.

veel plezier vrijdag!!
Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...