Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer menu kiezen?

12-2-2008 12:37:35
Dag allemaal,

De trouw begint dichter te komen (nog 5 maanden).
Het is misschien een domme vraag maar moet je als trouwers zelf contact opnemen met de feestzaal om het menu vast te leggen of wordt er veronderstelt dat zij contact moeten opnemen met ons?
Idem voor de DJ, zangeres enz.

Groetjes,
Stefanie

stefanie
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 391

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik12-2-2008 12:44:18

Hey,

Ik denk dat je het beste zelf contact opneemt met alle personen. Zij hebben het misschien echt druk en heel veel verschillende klanten dat het voor hen moeilijk bij te houden is.
Wij trouwen in augustus en gaan in maart onze menu gaan bespreken en vastleggen.
De DJ-bespreking doen we in juli, de liedjes voor het groepje tijdens de ceremonie hebben we vorige maand doorgegeven.

Groetjes, katrien

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik12-2-2008 13:46:40

Hey!

Bij ons ligt alles al vast! Moeten enkel nog de liedjes overlopen met de DJ. De menu's hebben we samen met de feestzaal overlopen, zo een 3 weken geleden...
Nog veel succes met de planning!
Groetjes,
Kim

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-2-2008 14:22:08

volgens de bewuste checklists van het internet moet je 2 maanden op voorhand de menu gekozen hebben..

denk dat je best zelf even contact opneemt met de feestzaal!

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik13-2-2008 9:17:40

wij ook nog ongeveer 5maanden te gaan. Wat het menu betreft, tegen eind maart hebben ze tegen ons gezegd in onze feestzaal

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik13-2-2008 11:00:29

Hey

Bij ons ook nog 5 maandjes te gaan.
Wij gaan 3 maart onze menu gaan bespreken.

Groetjes

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik13-2-2008 20:55:21

Hey Stefanie,

Wij hebben onze menu 2 weken op voorhand vastgelegd ... Je hebt nog tijd genoeg. Je kan eventueel zelf contact opnemen met je zaal, maar zij weten ook wel dat dit moet gebeuren.

veel plan-plezier,
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...