Terug naar overzicht
ik heb evenementenmanagement gestudeerd dus ik heb er even een boekske bijgepakt.Zal hieronder efkens proberen te typen wat er staat.Voor diegene die echt in de knoop zitten met tijdsindeling is het handig om een tijdsbalk te maken.En voor de hulpeloze bruidjes die nog maar een paar dagen op de teller hebben staan is het misschien handig als ze hun draaiboek eens doormailen naar iemand ter controle. Vaak heeft een buitenstaander er een beter zicht op.
HUWELIJK VAN X en Xceremoniemeester: xassistentie: xlocatie ontvantst bruid thuis: xlocatie gemeentehuis: x (zeker vermelden op mijn doop stond mijn stiefzus in de verkeerde kerklocatie kerk: xlocatie feest: xTijden:Best hier tijdsbalk invoegenPlanning:(hier voeg je een tabel in..)Tijd/ activiteit/ locatie/ door/ opmerkingenvb. 8 uur/ afhalen bruidsboeket/ bloemist ambrosia beerse/gert/betaling is reeds gedaan11u20/vertrek bij bruid thuis/suite/aub samenkomst van suitewagens op parking bij largo14/vertrek suite naar feestzaal/suite/geen opmerkingen14/vertrek bruidspaar + bruidskinderen + begeleider bruidskinderen naar fotolocatie/ locatie x/ ..
Sarah, volgens ik kan lezen ben je van de noorderkempen. Heb jij al een leuke fotolocatie gevonden? 'k Ben nog steeds op zoek, dus alle tips zijn welkom ;)P.S. Wanneer trouw jij?
zo'n draaiboek bedoel ik dus ook.de andere zijn eerder checklijsteniemand die het draaiboek in handen krijgt weet normaal tot in de puntjes wat er op de dag gebeurt.dit ga ik proberen voor onze dag ook te maken. maar ik heb nog wat tijd, ik trouw pas op 13/09/2008, maar ik ben er nu al stilletjes mee begonnen...groetjesHeidi