Terug naar overzicht
ik heb evenementenmanagement gestudeerd dus ik heb er even een boekske bijgepakt.Zal hieronder efkens proberen te typen wat er staat.Voor diegene die echt in de knoop zitten met tijdsindeling is het handig om een tijdsbalk te maken.En voor de hulpeloze bruidjes die nog maar een paar dagen op de teller hebben staan is het misschien handig als ze hun draaiboek eens doormailen naar iemand ter controle. Vaak heeft een buitenstaander er een beter zicht op.
HUWELIJK VAN X en Xceremoniemeester: xassistentie: xlocatie ontvantst bruid thuis: xlocatie gemeentehuis: x (zeker vermelden op mijn doop stond mijn stiefzus in de verkeerde kerklocatie kerk: xlocatie feest: xTijden:Best hier tijdsbalk invoegenPlanning:(hier voeg je een tabel in..)Tijd/ activiteit/ locatie/ door/ opmerkingenvb. 8 uur/ afhalen bruidsboeket/ bloemist ambrosia beerse/gert/betaling is reeds gedaan11u20/vertrek bij bruid thuis/suite/aub samenkomst van suitewagens op parking bij largo14/vertrek suite naar feestzaal/suite/geen opmerkingen14/vertrek bruidspaar + bruidskinderen + begeleider bruidskinderen naar fotolocatie/ locatie x/ ..
Sarah, volgens ik kan lezen ben je van de noorderkempen. Heb jij al een leuke fotolocatie gevonden? 'k Ben nog steeds op zoek, dus alle tips zijn welkom ;)P.S. Wanneer trouw jij?
zo'n draaiboek bedoel ik dus ook.de andere zijn eerder checklijsteniemand die het draaiboek in handen krijgt weet normaal tot in de puntjes wat er op de dag gebeurt.dit ga ik proberen voor onze dag ook te maken. maar ik heb nog wat tijd, ik trouw pas op 13/09/2008, maar ik ben er nu al stilletjes mee begonnen...groetjesHeidi
Hallo, Wij maken ook een soort van draaiboek, dit is niet alleen voor ons, maar ook voor de ouders en zo zie je of je wel degelijk rond geraakt die dag. Stel je maar eens voor dat je per ongeluk 2 dingen samen gepland hebt of dat je veel te weinig tijd hebt tussen het gemeentehuis en de kerk...Wij maken een schema van de dag als eerste blad met uur en wat. Daarachter specifiëren we punt per punt.Vb. 13u gemeente huis (staat zo in het schema)acheraan zetten we dan wie er zeker komt, wat we moeten meenemen, hoelaat we normaal zullen buiten zijn enzo.Ik maak dit boek volledig zelf en een ongeveer 3weken voor de trouw, gaan we dit voorleggen aan de ouders, zodat zij gerust zijn en weten dat de grote dag heel goed in elkaar steekt.Groetjes en succes ermee!!
@evy... yep ik ben van turnhout en we wonen in merksplas..fotolocatie? ja manneke.. daar heb ik niet van geslapen... opties volgens fotograaf en boeken die ik gezien heb:- station turnhout- nieuwe kaai turnhout- steenfabriek ravels denk ik- carons hofke merksplas- kasteel van oostmalle- kabourtekesberg- lilse bergen- konijnenbergopties die ik overwogen heb- kinderland bobbejaanland (lijkt me echt mooi, maar niet praktisch?)en het is geworden: stoeterij theunissen in vlimmerendaar is een kasteel en hebben ze mooie paarden. Enfin, mooi domein. We zijn het gaan vragen daar en ze hebben het direct opgeschreven. zonder problemenwij trouwen op 17 mei in merksplas dus
@ellen: en jij? turnhout zeker he? welke datum?