TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Olivia
4-5-2007
|
11-2-2008 22:18:09
Hey Sandra, Wij hadden ook gekozen voor de meer klassiekere vorm, dus met tafelbediening (soep, voorgerecht, hoofdgerecht, desser) en twijfelden eerst over vis of vlees... Maar uiteindelijk waren we van mening dat we met vlees toch ietske "safer" zaten :) Het is gewoon twee soorten gebraad geworden, waarbij ze dan 3 verschillende groenten serveerden, en kroketjes Ik wens jullie een fijne feest... en smakelijk eten! xxx
|
|
Jill
9-8-2008
|
11-2-2008 23:15:58
Hey Sandra,
wij zijn ook volop bezig met het bepalen van onze menu. Wij wilden ook een diner aan tafel, omdat we dit zelf ook liever hebben dan een buffet. Ik ben meestal één van de ongelukkigen als ik naar een feest moet dat tegen dat ik naar het buffet kan het al een rommeltje is... Wij gaan waarschijnlijk voor een koud voorgerecht, maar daar zijn we nog niet uit. Dan een halve babykreeft met groentjes Daarna een champignonsoep met truffelessence als hoofdgerecht hebben we een lamskroon Als dessert willen we een traditionele bruidstaart.
wij wilden eigenlijk geen soep, maar onze ouders willen dit absoluut, dus... soep it is... ;-) Wij hebben echter een gesprek nog gehad met de kok van de feestzaal en die zou nog een op maat gemaakt menu opstellen... Hij zei dat hij wel een beetje voor ogen had wat we wilden, maar daar wachten we nu nog op...
Ik vind het wel niet makkelijk, want het moet iets zijn dat iedereen lust hé ;-)
nog veel succes met het kiezen
|
|
Cindy
12-9-2008
|
12-2-2008 7:09:58
hoi bij ons zal het ook een menu zijn.
we beginnen met een wachtbordje (moet nog kiezen wat er op ligt), daarna tomatenroomsoep. als hoofdgerecht wordt het heel wellicht ardeens gebraad in een sausje met groentjes en kroketjes ed. dan als afsluiter een gigantische ijsstaart!
grts cindy 12/09/08
|
|
Lien
16-2-2008
|
12-2-2008 7:34:01
Wij trouwen in de winter en kozen daarom voor eens een ander hoofdgerecht... Het is geworden: Met zwezeriken opgevulde kwartel en truffel met shitakes, zilveruitjes en kasteelaardappeltjes in een sausje van oude Port Kies vooral iets wat lekker gevonden wordt in je directe omgeving (familie, naaste vrienden) dan kan je echt niet miskiezen... Vergeet ook niet dat je soms een alternatief moet bedenken voor vegetariërs en soms ook voor zwangere dames (die mogen vb. geen rood vlees eten of rauwe groenten of bepaalde kazen). Succes! Lien nog 4 dagen!!!!!
|
|
Patricia
|
12-2-2008 10:22:29
Wij kiezen wrs (moeten nog gaan proeven) voor een voorgerecht met vis, een hoofdgerecht met eend (in honingsaus met een bouchee met fruit, was mooier omschreven hoor) en dessertenbuffet.
Wij kiezen niet voor soep omdat het zomer is en niet voor een tussengerecht à la sorbet omdat we dat niet nodig vinden.
|
|
Tania
3-5-2008
|
12-2-2008 10:25:44
Het staat nog niet vast bij ons, maar het wordt zeker en vast gevogelte. Dit omdat ik bijna geen ander vlees eet, en het iets is dat ongeveer iedereen lust. Bovendien is het relatief licht als je een heel menu serveert vonden we.
Groetjes,
Tania
|
|
Cathy
24-5-2008
|
12-2-2008 11:11:25
Hey,
wij nemen Orloffgebraad met rozemarijnsaus. We hebben eerst ook nog soep, sorbet en dan dessertbuffet.
Succes met de keuze
Cathy 24/5/2008
|
|
sarah
24-5-2008
|
12-2-2008 18:12:38
Hoi Sandra,
Wij kiezen ook voor bediening aan tafel:
Eerst aperitiefhapjes Voorgerecht: zalmcocktail Soep: tomatenroomsoep Hoofdgerecht: Varkenshaasje met kroketten en groentenkrans Nagerecht: Pronkijs met vers fruit
en daarna nog koffie met gebakjes
Groetjes, Sarah
|
|
Claudia
8-8-2010
|
13-2-2008 8:22:50
Hallo
Wij hebben volgende menu:
apero van het huis met een hapje duo van kaas- en garnaalkroketten asperge- of witloofsoep (afhankelijk van het marktaanbod) sorbet gegrilde zalm op een bedje van fijne groenten en een lekker sausje koffie ijstaart
Hopelijk heb ik je hiermee geholpen.
|
|
Vi
7-6-2008
|
13-2-2008 9:54:10
Vrouwen, we zijn goed bezig. Als ik mijn feestaannemer mag geloven, dan is een buffet totally passé. Nieuwe rage is weer de klassieke vorm van tafelen. Ik wou eerst een voorgerecht aan tafel en het hoofdgerecht in buffetvorm. Not done dus ! Maar ben nu heel bij met deze beslissing. Wij opteren voor een koud en warm voorgerecht, gevolgd door een soepje. Hoofdgerecht is eendeborst, uiteraard aangepast eten voor de vegetariërs. En ook wij hebben gekozen voor een bruidstaart. Daar wij met 150 genodigden zijn zullen wij 2 taarten mogen aansnijden, eentje uit ijs en eentje uit biscuit ! Ik hoop echt dat alles ôp onze grote dag goed verloopt, ben best wel zenuwachtig... x 07/06/08
|
|
Sarah
7-7-2007
|
13-2-2008 21:25:31
Hallo,
dit was ons menu op osn huwelijk vorige zomer:
Aperitief met hapjes ~ Waaier van meloen met krokante slaatjes en Enaamse ham ~ Envelop van zalm en dragon in filodeeg omzeild met bosvruchten en Pinot Blanc saus ~ Sorbet van passievrucht en framboos ~ Waterkersvelouté ~ Waaier van struisvogelchateaubriand in een cirkel van seizoensgroenten ~ Dessertbuffet met mokka en thee
Groetjes,
Sarah
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|