Terug naar overzicht
Hey, ik heb zelf een vraagje hierover, wij willen dit ook wel doen, maar waar moet je daarvoor zijn??groetjes
Hey SylviaVan waar ben je?Bij ons moet je alleszins op de gemeente langsgaan om toestemming te vragen! Als de politie dan komt controleren dan kan je het blad met de toestemming voorleggen! Groetjes
Heilaba;Normaal gezien worden mensen niet uitgenodigt voor een schieting. Ge vertelt wel rond dat je een schieting geeft en ze welkom zijn, maar eigenlijk is iedereen welkom op een schieting.Dus dat wil zeggen: als er mensen passeren dan zijn die welkom... De meesten doen da natuurlijk wel niet é! Ik ga dat gewoon een beetje rond vertellen aan de mensen die ik er echt graag zou bijhebben of mss mensen die ik ni vraag voor den trouw maar de rest ziet zelf maar ...Groetjesen succes
Anuschka, Waar vind je al je materiaal om een schieting te doen? Moet je hiervoor bij een apotheker zijn? En waar koop je de rest? Kan je mij zeker iets laten weten !Alvast bedankt !grtz x Vi07/06/08
Hey Anuschka,Wij hadden idd aan een paar vrienden, buren en familie laten weten dat we een schieting gingen doen. Wij hadden hiervoor een paar bakken bier ingeslaan en wat chips en zo voorzien, tenslotte was de dag daarna onzen trouw. Rond een uur of elf is iedereen weggegaan, zodat we toch op tijd in ons bedje lagen ... volgende ochtend vroeg op hé.Het poeder haal je bij de apotheker (te bestellen en je hebt je vergunning van de gemeente nodig). Wij hadden ook wat vuurwerk en zo (uit de carnavalwinkel). Je hebt ook een kanon en hamer nodig (voor het poeder).Je hebt dus zeker ook een vergunning van de gemeente nodig!!! Kost je een 5 euro of zoiets voor een zegel en dan mag je een uur (of anderhalfuur) lawaai maken.veel plezieren wees voorzichtig!!Elke