Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schieting

11-2-2008 13:34:51
Hallo bruidjes

Zoals bij vele zal er bij ons ook een schieting zijn 2 dagen voor de trouw! Nu vraag ik mij af wie je allemaal moet vragen voor die avond? Het is nu niet de bedoeling voor die avond al een grote receptie te geven! Die krijgen ze 2 dagen later natuurlijk!

Groetjes

Anuschka
30/08/08

anuschka
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 393

Sylvia
16-8-2008
 Meld misbruik11-2-2008 13:38:51

Hey,

ik heb zelf een vraagje hierover, wij willen dit ook wel doen, maar waar moet je daarvoor zijn??

groetjes

anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik11-2-2008 13:49:22

Hey Sylvia

Van waar ben je?
Bij ons moet je alleszins op de gemeente langsgaan om toestemming te vragen! Als de politie dan komt controleren dan kan je het blad met de toestemming voorleggen!

Groetjes

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik11-2-2008 19:55:59

Heilaba;

Normaal gezien worden mensen niet uitgenodigt voor een schieting. Ge vertelt wel rond dat je een schieting geeft en ze welkom zijn, maar eigenlijk is iedereen welkom op een schieting.
Dus dat wil zeggen: als er mensen passeren dan zijn die welkom... De meesten doen da natuurlijk wel niet é!
Ik ga dat gewoon een beetje rond vertellen aan de mensen die ik er echt graag zou bijhebben of mss mensen die ik ni vraag voor den trouw maar de rest ziet zelf maar ...

Groetjes
en succes

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik13-2-2008 10:46:39

Anuschka,

Waar vind je al je materiaal om een schieting te doen? Moet je hiervoor bij een apotheker zijn? En waar koop je de rest? Kan je mij zeker iets laten weten !
Alvast bedankt !
grtz x Vi
07/06/08

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik13-2-2008 21:03:12

Hey Anuschka,

Wij hadden idd aan een paar vrienden, buren en familie laten weten dat we een schieting gingen doen. Wij hadden hiervoor een paar bakken bier ingeslaan en wat chips en zo voorzien, tenslotte was de dag daarna onzen trouw. Rond een uur of elf is iedereen weggegaan, zodat we toch op tijd in ons bedje lagen ... volgende ochtend vroeg op hé.

Het poeder haal je bij de apotheker (te bestellen en je hebt je vergunning van de gemeente nodig). Wij hadden ook wat vuurwerk en zo (uit de carnavalwinkel). Je hebt ook een kanon en hamer nodig (voor het poeder).

Je hebt dus zeker ook een vergunning van de gemeente nodig!!! Kost je een 5 euro of zoiets voor een zegel en dan mag je een uur (of anderhalfuur) lawaai maken.

veel plezier
en wees voorzichtig!!
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...