Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars regio Gent

  28-1-2005 8:49:06
Hallo, we zijn op zoek naar een winkeltje voor onze huwelijkskaars te kiezen. Liefst in de buurt van Gent. We zouden graag onze kaars kiezen in een winkeltje en niet op het net omdat we ze graag toch eens in het echt zouden willen zien.
Alvast bedankt,

Sofie

De Vleeschouwer
4-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 2845


Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik28-1-2005 15:50:46

Hoi,
Wij waren ook op zoek naar een huwelijkskaars in de streek van Roeselare. Toen wij naar onze priester moesten, vertelde hij ons dat hij zelf voor de kaars ging zorgen. Misschien is dit bij jullie ook zo. Beter eerst eens informeren, beter dan dat je daar met 2 kaarsen staat.
Groetjes Isabel



Isabelle
18-6-2005
 Meld misbruik21-4-2005 18:03:18

hey,
wij hebben onze huwelijkskaars besteld online ga eens naar www.beautycandles.be daar vind je alle modellen en niet duur en een gemak het wordt thuis gebracht.
Nog veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...