Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eigen baby van 3 maanden als bruidsmeisje....

  28-1-2005 8:45:07
Hallo, wij trouwen op 4 juni 2005. Rond eind februari wordt ons dochtertje geboren en we hadden haar er graag bijgehad tijdens de kerkelijke viering. Heeft iemand tips en ideeën hierover. Er zal alvast een vriendin van ons voor haar zorgen maar we hadden haar graag toch wat meer betrokken. Alle tips welkom.
Sofie

De Vleeschouwer
4-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1876


Fieke
4-6-2005
 Meld misbruik28-1-2005 14:27:55

Hallo Sofie,
wat leuk ik noem ook Sofie, Fieke en wij trouwen ook op 4 juni 2005. Vorig jaar in de zomer is mijn broer ook getrouwd mijn metekindje was toen een maand of 9. Wel al iets ouder maja. Mijn papa heeft toen eigenlijk heel de tijd voor haar gezorgd, mee rond gelopen, ma ik denk als jij jouw kindje in de maxi of een wieg( mooi versieren, dat je kleintje toch speciaal er bij is en eventueel de ringen vast maken aan de wieg, met bloemen ofzo) zou zetten, dat je er geen last van zou hebben. Ik vind het ook wel belangrijk dat zij er bij is.
groetjes
Fieke



An
13-8-2005
 Meld misbruik28-1-2005 17:51:03

Hoi Sofie,
Mijn broer en zijn vrouw verwachten hun eerste kindje in juni. Wij trouwen in augustus.. Als het een braaf babytje is, wordt het ons bruidskindje.. Wij zouden het dan een beertje van Me-to-You laten 'vasthouden' met onze ringen aan. Mijn broer, die getuige is, zal het babytje met het beertje en de ringen naar ons brengen. Tijdens de viering zullen de mama en papa ervoor zorgen..
Groetjes en veel succes met de geboorte en de trouw.. Drukke tijden dus voor jullie.
Groetjes,
An



nathalie
29-1-2005
 Meld misbruik28-1-2005 20:41:00

wij trouwen de 29 ste morgen dus en mijn jongste dochtertje is 5 weken en de oudste 3 jaar en een half ez gaan alebij mee nar het stadhuis en als de ringen moeten worden gegeven zal de ene ring door de oudste dochter gebracht worden en de anderen door mijn jongst op mijn moeder haar arm
veel succses met jullie trouw en de geboorte




Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik31-1-2005 8:00:13

Hoi Sofie,
ik heb mijn petekind meegenomen in een bolderkarretje tijdens onze trouw. Hij is 6 maanden. In de bolderkar hebben we de maxi -cosi gezet en deze aangekleed met een ecru plaid zodat je de maxi cosi niet zag staan in het karretje. Het karretje werd opzij versierd met 2 bordeaux strikken (kleur van mijn bruidsboeket) en aan de achter- en voorzijde hadden we 'just married' erop gezet. De kar werd verder getrokken door een bruids- jongen en meisje. Was goed hoor, iedereen vond het heel leuk en grappig. De bruidskinderen hebben hun ook wel geamuseerd. Had je graag meer info, ik ben te bereiken op 0477-77.84.76. Ik wil ook wel een foto aan je mailen. Je ziet maar. Groetekes en nog veel plezier aan je voorbereidingen. Geniet ervan , het is de moeite hoor. Doeiiii van een reeds gehuwd bruidje.



Noé
16-4-2005
 Meld misbruik5-2-2005 17:06:49

Vrienden van ons hebben hun zoontje van 3 maanden in dezelfde mis laten dopen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...