Terug naar overzicht
Hallo, Alle ideetje voor de feestzaal zijn ook bij mij welkom.Ik wil bij het gastenboek een fotokader plaatsen met allerlei foto's van vroeger tot nu... Zo wil ik mensen niet alleen wensen laten schrijven voor onze toekomst maar ook leuke, niet te vergeten herinneringen.Ik wil ook van die fluoriscerende stokjes voor tijdens de openingsdans.GroetjesValentine
Misschien een babbelbox?
wij hebben een dixieband, jazzloungeband, kinderanimatie, kinderparadijs, chocoladefonteinheb ook ergens iets gezien van een wensboom, waar mensen kaartjes aan kunnen hangen. Of een wensputben benieuwd of er nog leuke ideetjes komen.. zoek je iets van animatie ofzo?je kan vb een marilyn monroe ofzo laten rondlopen. zoiets kost wel wat natuurlijk
mijn aanstaande is een muzikant. ik heb hem eens gevraagd of hij niks tof wist.hij heeft al dingen gezien als- goochelaar- mime spelers- nonkel jef act (vond ik niks)- dikke en dunne- garcon die doet of hij zat ishij had het over een bureau vlag en wimpel??
Ik ben deze zomer naar het huwelijksfeest van een collega geweest en zij had van haar zus als cadeau een karikatuur tekenaar adeau gekregen. Tijdens de receptie en op het avondfeest tekende hij van de gasten die dit wilden een karikatuur en zij kregen die dan ook mee naar huis. Vond dit heel tof.Sandra12/04/2008
Hey Sofie,Op de huwelijksbeurs in Gent hebben wij kennis gemaakt met de praatpaal. Super gewoon,echt waar!!!Je moet maar eens een kijkje nemen op www.depraatpaal.be Groetjes Ann09/05/09
Bij mijn schoonzus hadden we een projector met de foto's van de vrijgezellen (na censuur natuurlijk), de trouw voor de wet, en zelfs van de trouwviering en de receptie. Iedereen vond dit super leuk, en de oudere familieleden snapten er niks van dat dat kon dat die foto's van de voormiddag s avonds al beschikbaar waren :)
Beste Sofie, Media-Carservice biedt u een digitaal gastenboek aan. Dit wil zeggen dat de uitgenodigden iets in onze camera jullie toewensen. Dit is iets heel leuk, zowel voor jullie en ook voor de uitgenodigden. Jullie zullen daar leuke herinneringen aan beleven!Dit wordt dan verwerkt in een mooie montage met muziek en speciale effecten! Meer informatie daarover kunt u vinden op de website:www.mediacarservice.be mvg!