Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip

  10-2-2008 10:39:28
Hey,

Ik ben gisteren samen met mijn getuige om een suitekleed geweest. Wij zijn bij Anne-Sophie in Gent geweest. Ze zijn daar echt goedkoop en hebben merken (zoals Linnea Raffaelli). Ze verkopen immers eindereeks kleedjes - stocks - en zaken van jonge ontwerpers.
Wij hebben iets van een 125 euro betaald.

Mensen die nog iets zoeken (www.Anne-Sophie.be )

Veel succes nog

Gerlinde
2-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1382


L
26-6-2009
 Meld misbruik10-2-2008 10:56:15

amaai, dat klinkt interessant
weet er iemand of er trouwens solden zijn op suitekledij?
en wanneer dat dan is??
wij trouwen volgende zomer, en weten niet wanneer we beste om suitekledij gaan zien



L
26-6-2009
 Meld misbruik10-2-2008 10:56:31

amaai, dat klinkt interessant
weet er iemand of er trouwens solden zijn op suitekledij?
en wanneer dat dan is??
wij trouwen volgende zomer, en weten niet wanneer we beste om suitekledij gaan zien



Lien
9-9-2008
 Meld misbruik11-2-2008 12:09:11

hallo Gerlinde

dat is idd niet veel; kan je me adres of site van die winkel eens geven?

merci



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik11-2-2008 12:38:23

Hey,

Ze hebben 4 winkels. De winkel waar wij geweest zijn bevindt zich in de Maenhoutstraat in Sint - Martens - Latem (Gent).

Website: www.anne-sophie.be

Veel succes nog!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...