Terug naar overzicht
Hallo Kim,onze ringen komen van Fede di Oro en ik moet zeggen: ze zijn wel een stuk goedkoper dan bij een gewone juwelier. Ze hebben echt enorm veel keuze en de mensen komen van heel ver om bij hen ringen te kopen, dus ik denk echt wel dat het de moeite is. Wel zeker een AFSPRAAK maken als je langsgaat, wij wisten dit niet en zijn moeten terugkeren (gelukkig wonen wij er niet zo ver af).Groetjes en succes,Nele
heyonze ringen komen ook van fede di oro en ik kan het echt aanraden om de trip te maken. ze hebben inderdaad veel keuze en je kan al hun basisringen aanpassen naar eigen keuze. wij hebben dit ook gedaan en het scheelde bijna de helft voor dezelfde ringen als bij een gewone juwelier.wel zeker een afspraak maken want het kan daar druk zijn. je kan er altijd een daguitstap van maken en doorrijden naar brugge of zo...groetjessas
Die van ons komen ook van daar. We betalen 840 euro voor de 2. Beiden met structuur en de mijne heeft 12 steentjes. groetjes
Hey KimGa eens kijken op de site van Fede Di Oro. Er staan heel veel voorbeeldjes op en de prijzen staan erbij, zo heb je toch al een idee.Groetjes Kelly