Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

9-2-2008 20:10:36
hallokes,
we zijn gisteren voor de eerste keer eens gaan rondkijke voor onze ringen.
En we waren beiden helemaal weg van de ringen van Nico Teaymans.
Nu zag ik dat de ringen van fede di oro (structuur ringen) daar ook een beetje op lijken weet iemand hoeveel deze ringen ongeveer kosten. We zijn nl van mol en zou het zonden vinden om dan helemaal voor niks naar daar te rijden zeker omdat ze hier om de hoek de ringen van Nico Taeymans verkopen.
alvast nen dikke merci voor jullie hulp.

kim

Kim
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 329

Nele
2-5-2008
 Meld misbruik10-2-2008 1:34:35

Hallo Kim,

onze ringen komen van Fede di Oro en ik moet zeggen: ze zijn wel een stuk goedkoper dan bij een gewone juwelier. Ze hebben echt enorm veel keuze en de mensen komen van heel ver om bij hen ringen te kopen, dus ik denk echt wel dat het de moeite is. Wel zeker een AFSPRAAK maken als je langsgaat, wij wisten dit niet en zijn moeten terugkeren (gelukkig wonen wij er niet zo ver af).

Groetjes en succes,

Nele

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik10-2-2008 10:06:56

hey

onze ringen komen ook van fede di oro en ik kan het echt aanraden om de trip te maken. ze hebben inderdaad veel keuze en je kan al hun basisringen aanpassen naar eigen keuze. wij hebben dit ook gedaan en het scheelde bijna de helft voor dezelfde ringen als bij een gewone juwelier.

wel zeker een afspraak maken want het kan daar druk zijn. je kan er altijd een daguitstap van maken en doorrijden naar brugge of zo...

groetjes
sas

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik10-2-2008 10:51:42

Die van ons komen ook van daar. We betalen 840 euro voor de 2. Beiden met structuur en de mijne heeft 12 steentjes.

groetjes

kelly
14-6-2008
 Meld misbruik10-2-2008 23:46:35

Hey Kim

Ga eens kijken op de site van Fede Di Oro. Er staan heel veel voorbeeldjes op en de prijzen staan erbij, zo heb je toch al een idee.

Groetjes Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...