Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan allen die reeds getrouwd zijn...

  9-2-2008 17:44:12
Hallo,

dit is een vraagje vooral voor degenen onder ons die hun grote dag al achter de rug hebben. Ik wou even vragen hoe lang jullie op jullie album en eventueel trouwfilm hebben moeten wachten.
Ik wil graag weten wat de gemiddelde wachttijden zijn.

Alvast bedankt.
Groetjes,
Isabel

Isabel
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1159


Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik9-2-2008 17:47:43

Hoi,

Onze film hadden we vrij snel, na'n paar weken ofzo. Maar dat was wel gewoon door vrienden gedaan.
Onze album was 3 maanden. Dit is lang, maar we wisten dit op voorhand. Kan wel van fotograaf schelen denk'k.
Veel succes!

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



OLIVIER

 Meld misbruik9-2-2008 18:41:15

Beste Isabel

hebt u nog geen fotograaf of cameraman dan kan Media-Carservice u een totaal pakket aanbieden aan een zeer mooie prijs.Bij ons duurt een montage maximum 3 weken.Alles krijgt u dan origineel op een dvd en krijgt u dan nog een dvd met verschillende montages van jullie dag in hoog kwaliteit!

zie vrijblijvend onze website:
www.mediacarservice.be

mvg,
Olivier



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik9-2-2008 19:15:58

Beste Olivier,

ten eerste heb ik hier geen reclame gevraagd ten tweede werkt zo' n opdringerig gedoe bij mij omgekeerd en ten derde is je moeite tevergeefs geweest want wij zijn reeds getrouwd. Jammer é, plannetje mislukt. Stop toch eens met van elke gelegenheid gebruik te maken om jezelf te promoten. Echt zielig!

Isabel



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik9-2-2008 21:39:28

Go go isabel... ik ben die van mediacarservice al meer als BEU!

Ze reageren echt op alles!




Jan

 Meld misbruik10-2-2008 12:14:10

Isabel.
De duur voor de aflevering van een fotoalbum hangt vooreerst af van het ogenblik van jullie huwelijk. Indien je in januari zou getrouwd zijn, dan is de kan veel groter dat je hem na één à 2 maanden zou hebben, doe je dit in de drukste periode: mei tot eind september is de normale afleveringstijd toch vlug een 3-tal maanden. Dit hangt ook af van de tijd die jullie fotograaf afgesproken heeft. Ik weet iemand die ... 6 maand moest wachten! Maar hou er rekening mee dat het haal wat tijd vergt om de album te maken, en zeker om een goede videofilm te monteren! Veel suc6!



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik10-2-2008 13:15:56

hallo,
Wij zijn half september getrouwd en zijn begin oktober onze foto's gaan uitkiezen (eerst op trouwreis gegaan). Onze album hadden we een kleine 6 weken later...
Groetjes



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik11-2-2008 9:40:30

ik ben eind september getrouwd en wij hebben onze album nog steeds niet! normaal zou dat in januari zijn, maar het is ondertussen al verschoven naar maart. voor de video moesten we sowieso een half jaar wachten, dat wisten we op voorhand, omdat die man dat buiten zijn uren doen en dus wat meer tijd nodig had! Maar die album dat begint nu toch stilletjes te irriteren!!



K
7-7-2007
 Meld misbruik11-2-2008 13:18:05

Getrouwd juli en album nog niet gekregen. Onze fotografe is ondertussen wel bevallen, dus ja, dat verlengt de wachttijd wel met een maandje ofzo ;-)



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik11-2-2008 13:45:07

hallo

wij zijn eind september getrouwd en hebben eind oktober de foto's geselecteerd en begin december hadden we hem. Dus niet zo lang wachten bij ons. Tis een fantastische album geworden!




Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-2-2008 18:05:18

Hey,

ook wij zijn getrouwd vorig jaar in september en we hadden het album één week na de huwelijksreis, dus ongeveer een maand na datum. Heel snel als ik onderstaande berichtjes lees.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...