Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk van mijn dromen!

  8-2-2008 22:19:32
hei bruidjes! Ik heb de trouwjurk van mijn dromen gevonden: de cinnamon van Ian stuart. Ik vind 'm zelf heel mooi maar heb nog geen enkele ander mening gehoord. Wat vinden jullie ervan?
het is wel van de vorige collectie maar dat trek ik me eigenlijk niet aan.
eind mei mag ik voor de eerste keer gaan passen. spannend. voelde me echt een prinses toen ik het aanhad. heeft er nog iemand dat kleedje en willen jullie eens zeggen wat jullie er van vinden? De mening van medebruidjes is belangrijk!! :o)

Karolien
2-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1104


Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik8-2-2008 22:46:05

Hallo!

Dat kleedje is echt superromantisch! Zeer goeie keuze. Ikzelf heb een ander kleedje van Ian Stuart: Sancerre.
Zijn kleedjes zijn zo romantisch en speciaal. De stoffen alleen al maken de kleedjes heel bijzonder vind ik. Ben er ook supergelukkig mee en ben er zeker van dat jij echt gaat stralen in die jurk!

Veel succes

Lieselot



Evelien
27-6-2008
 Meld misbruik11-2-2008 17:09:02

Hey, ik vind de jurk ook superrrmooooiii! Mijn trouwjurk wordt zelf gemaakt op basis van de cinnamon van Ian stuart! Maar dan in een goudkleur en de onderste rok zal bleker worden! Mijn meter is er al volop aan bezig, en hij wordt echt super! Ik heb eigenlijk een vraagje, hoeveel kost deze jurk in de winkels, ik heb er eigenlijk geen gedacht van! De mijne zal voor 500euro af zijn! Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...