Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

plots zo dichtbij...

8-2-2008 16:21:43
het is even geleden dat ik op het forum kwam en plots staat de teller op 56 dagen te gaan!!
het lijkt opeens zo dichtbij dat ik even naar adem moet happen...
we zijn wel bezig met onze trouw (uitnodigingen deze week verstuurd en morgen tweede pas voor m'n kleed), maar er is nog zoveel te doen en ik heb niet zo veel tijd (met een drukke job en twee kleutertjes).
zijn er nog mensen die rond 4 april trouwen en met dit gevoel rondlopen?? (en mij dus even terug gerust kunnen stellen... :-) )
bedankt alvast!
groeten,
nele

nele
4-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 390

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik8-2-2008 16:51:09

Hey Nele!

Wij trouwen op 29 maart, dus 1 weekje voor jullie! Ik zit nu echt wel te stressen!! Wij hebben vorige week onze uitnodigingen verstuurd, en alles komt nu wel heeeel dichtbij! Heb het gevoel dat we nog zoveel kleine dingen moeten regelen! De belangrijkste zaken (zaal, kerk, dj, fotograaf, ...) liggen al een jaar vast en dan heb je het gevoel dat alles bijna in orde is, maar het zijn de details waar super veel tijd in kruipt! Ik begrijp dus maar al te goed hoe het voelt! :-)
Maar we gaan ervan genieten hé!! Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!

Elly
12-4-2008
 Meld misbruik8-2-2008 17:15:18

Hallo,

Bij ons staat de teller op 64 dagen, wij trouwen op 12 april. Komt ook steeds dichter. Goh, wij nemen het zoals het komt. De uitnodigingen zijn ook de deur uit bij ons.
We gaan er vooral van genieten, hoop ik. Nu hebben we nog niet zo veel last van zenuwen. Kris zeker niet, want de meeste zaken liggen in mijn handen.

Hopelijk valt het weer goed mee ;-)

Groetjes,

Elly

San
12-4-2008
 Meld misbruik8-2-2008 20:59:14

Hallo Nele,

Wij trouwen op 12 april. Het komt inerdaad dichtbij. Ik heb deze week mijn schoenen gevonden. Dinsdag moet ik naar de kapper en volgende week zaterdag mag ik mijn kleedje nog eens gaan passen. Onze uitnodigingen zijn ook de deur uit. Wij moeten ook nog veel doen, vooral kleine dingen maar heb er even geen zin meer in. Zal volgende week wel terugkomen als ik mijn kleedje nog eens gezien heb.

Sandra
12/04/2008

Lenie

Meld misbruik9-2-2008 10:08:48

Hey,

Ik heb ook dat gevoel! We trouwen op 29 maart en we moeten ook nog redelijk wat regelen:
- bloemen
- kleed nog een laatste keer passen
- schoenen voor de bruidegom
- misboekjes
- bedankjes
- gastenboek zoeken
- en dan nog vanalles checken, afspreken,...
Dus wees gerust, je bent niet de enige. Maar ik ben overtuigd dat alles wel op tijd zal gedaan zijn.

Groetjes!

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik19-2-2008 18:28:20

Hoi Nele,

Komt inderdaad kortbij he!
Wij trouwen op 5 april. Echt stress is er nog niet, maar toen ik afgelopen zaterdag besefte dat ’t nog net 7 weken was, moest ik toch even slikken... :-)

De grote voorbereidingen zijn al lang in orde. Juist nu die kleine prullen he, vrij saai vind ik het.

Alhoewel ik geniet van de voorbereidingen, begin er nu toch echt wel naar uit te kijken, als je niet zoveel meer te plannen hebt, wordt je ongeduldig he :-)

Nog veel plezier met de voorbereidingen en een gelukkig huwelijksleven toegewenst!!

Sabine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...