Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal gezocht omstreken Lummen

8-2-2008 14:24:48
Hallo

Ik ben op zoek naar een kasteel of een schuur voor ons avondfeest van 120 pers.
Helaas ben ik wat laat voor de zaal te zoeken.
8/8/08 is onze trouwdatum.
Heeft er iemand nog ideetjes voor ons?
Met mooie feestzaal zouden wij al gelukkig zijn.
Of als je iemand kent die zijn schuur verhuurd?
Alvast bedankt
Groetjes

mira
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1045

Sabine
13-9-2008
 Meld misbruik8-2-2008 16:15:56

een tip
Sint-Janshoeve in Paal, maar of ze nog vrij zijn, geen idee

http://www.sintjanshoeve.be/info.cfm

Zeer mooie locatie

Groetjes

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik8-2-2008 20:28:33

Hoi hoi

Het is wel geen schuur maar wel een lekkere brasserie met toffe eigenaars nl Paal 26 in Paal. Heel lekker eten, en een mooie zaal. Over de groote twijfel ik wel zeker als 120 mensen wil laten eten zittend. Wij hadden voor bepaalde gasten een walking dinner. En ze zitten zeker heel goed qua prijzen... Ik heb er van mijn feest genoten... jammer dat t al voorbij is... :-(

Ciao
El

San
12-4-2008
 Meld misbruik8-2-2008 21:02:50

Wat denk je van het Sint Jansbergklooster in Zelem.

Sandra
12/04/2008

Wendy

Meld misbruik11-2-2008 13:04:21

hallo,

Wij hebben pas onze zaal vastgelegd, en we hebben een aantal zalen afgezegd, waaronder St. Jansberg klooster in Zelem, geloof dat die nog vrij waren op die datum. Dan Den Lavaar in Heusden, waren vrij nog op 1/8 dacht ik. Dan ook nog het Dennenhof in Bokrijk.
Veel succes!!

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik18-2-2008 10:20:52

Wij zijn vorig jaar getrouwd in Sint Jansbergklooster en het is écht de moeite!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...