Terug naar overzicht
Ringen?Ceremoniemeester?Videograaf?Bloemen?
Misboekje en muziekUitnodigingen beginnen maken (over nadenken en (laten) ontwerpen; moeten ongeveer twee maanden voor het huwelijk verzonden worden)GastenlijstKledij bruidskinderen (als je die hebt)Kapper (proefkapsels)Make-up (ook een proef)Zonnebank (als je dat wil doen)HuwelijkslijstGastenboekEnveloppendoosBedankingen (als je dat geeft)Da's alles waar ik nu aan denk :-)Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008
De uitnodigingen, en inderdaad de gastenlijst om een zicht te hebben op de hoeveelheden (en de adressen. zonnebank vind ik nog iets te vroeg, muziek (keuze openingsdans, tweede dans, vieringliedjes, intrede in de feestzaal,...).De huwelijksreis?Enternainment of live-muziek...Een eventuele traktatie aan de kerk?Veel succes!!! En vooral rustig blijven, je bent goed bezig! ;-)Lien16.02.2008
Wij een trouwen één week later en ik heb ook al mijn kapster/visgiste vastgelegd. Binnen twee weken hebben we fotoshoot voor ons uitnodigingen en daarna worden ze ontworpen. Wij hebben al een (voorlopige) gastenlijst. Eind feb. gaan we voor ringen kijken. Ik ben volop bezig met kleed, maar mijn man gaat nog even wachten. Ik hoop binnenkort aan het misboekje te kunnen beginnen en wil dringend beginnen nadenken over muziek in de kerk. Maar we hebben nog veel tijd, é. Niet alles moet zo vroeg gedaan zijn.
Hé, fijn!!! Wij trouwen ook op 23/08/08!Hebben zo ongeveer alles wat jij hebt en zijn nu bezig aan de uitnodigingen. Hebben binnenkort ook afspraak met de priester ivm het misboekje.Nog veel plezier met de voorbereidingen,Mario en Monique
dit was ik vergetenheb ik ook al:kapstervisagistegastenlijstringenkleedmuziek voor de misopeningsdans en 2de dans + lessenhuwelijksreistraktatie kerklijst = €gastenboekceremoniemeesterbloemennu beginnen aan misboekje en uitnodiging zeker???en dan ben ik goed op weg dacht ik???