Terug naar overzicht
ik denk dat een tiara zowel wat kapsel als kleed betreft bij vrij klassiek past.wil je meer de moderne toer op dan zou ik voor iets anders gaan.
als je naar de site www.divinaspose.fr gaat (kies bij engelse taal OUR BRANDS - DIVINA SPOSA)Je gaat hier een collectie kleedjes te zien krijgen. Ga naar de 2de pagina, het is het laatste kleedje van de 2de lijn (nr.10 (Sardegna)Hier vindt je foto's van het kleed terug. Misschien maakt dit het wel gemakkelijker.Groetjeseen trouwertje op 13.09.2008
Hey Sabine!Eerst en vooral: het is echt een mooi kleed! Ik vind dat een tiara daar goed gaat bijpassen, hoor, aangezien het toch een klassiek, prinsesachtig kleed is ...Probeer anders tijdens je eerste pasbeurt eens een tiara, dan heb je normaal gezien nog tijd genoeg om je kapsel te kiezen. Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008
Hey Karen,Ik zie dat jij dezelfde dag in het huwelijksbootje treedt. Leuk, hoever sta jij met de voorbereidingen.Je kan me ook rechtstreeks mailen op cordonsabine@hotmail.comliefs