Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes - hoeveel exemplaren

7-2-2008 10:13:28
Hey,

hoeveel boekjes laten jullie afdrukken??? heb hier echt geen idee van, natuurlijk komt niet iedereen, maar de helft is dat haalbaar van de gastenlijst?? wij zijn zelfstandige, als daar ook mensen van komen kijken... pfff al die beslissingen
groetjes

Sylvia
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 370

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik7-2-2008 12:16:23

hoi hoi,
Wij hadden ongeveer een derde van het aantal genodigden genomen en hadden er een tiental te weinig...
En, ik heb ervaren dat proberen in te schatten niet echt lukt. Sommigen van wie je verwacht dat ze gaan komen naar de mis, waren er niet en anderen van wie ik het niet verwachtte waren er dan weer wel...
Groetjes

D
8-8-2008
 Meld misbruik7-2-2008 14:35:11

Hoi,

ik zou denken dat alleen de heel dichte familie komt kijken, en dan zelfs niet nog iedereen.
Dus ik weet het ook niet heel goed te schatten. (ik denk eraan zo'n 25 a 30 exemplaren te maken en wij hebben 120 genodigden, dus denk dat maar héél weinig volk naar de msi gaat komen)
Denk trouwens dat die zelfstandige collegas van uw ouders zeker niet komen, denk dat die daar geen tijd voor hebben, maar dit weet ik ook niet zeker natuurlijk.

Groetjes

Sylvia
16-8-2008
 Meld misbruik7-2-2008 15:30:14

Hey D,
mercikes voor je reactie, maar je hebt het misbegrepen, wij zijn zelfstandig, hebben een eigen garage, we gaan onze huwelijksaankondiging ook hier naar boven hangen, dus als er daar mensen van komen kijken... je kan dit echt niet inschatten en ik wil natuurlijk niet met TEVEEL overschot zitten. Iemand ook een idee hoeveel dit ongeveer kost per boekje, dit laten jullie toch ook gewoon bij een copycenter maken?? viering op cd zetten en copycenter doet de rest veronderstel ik??

Sylvia
16-8-2008
 Meld misbruik7-2-2008 15:30:29

Hey D,
mercikes voor je reactie, maar je hebt het misbegrepen, wij zijn zelfstandig, hebben een eigen garage, we gaan onze huwelijksaankondiging ook hier naar boven hangen, dus als er daar mensen van komen kijken... je kan dit echt niet inschatten en ik wil natuurlijk niet met TEVEEL overschot zitten. Iemand ook een idee hoeveel dit ongeveer kost per boekje, dit laten jullie toch ook gewoon bij een copycenter maken?? viering op cd zetten en copycenter doet de rest veronderstel ik??

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik8-2-2008 17:49:02

Op welke dag trouw je: de zaterdag of een vrijdag. Misschien dat je er bij een zaterdag toch wel wat meer mag laten drukken omdat het voor sommigen meestal makkelijker is om naar de kerk te komen op die dag (geen extra verlof nodig bvb.).

Als er wat tijd is tussen het kerkelijk huwelijk en het avondfeest dan zou ik rekening houden met dichte familie + genodigden die tot op 20 km. wonen. Want eerlijk: als ik uitgenodigd ben op een trouw waarbij er een ruim tijdsverschil ligt tussen de dienst en het feest en alles op meer dan een half uur rijden ligt, dan ga ik niet naar de kerkelijke plechtigheid. Gewoon omdat ik in tussentijd niet weet wat gedaan en het te ver is om nog naar huis terug te keren.
Door je uitnodiging ook uit te hangen ga je misschien iets meer mensen krijgen in de kerk, maar waarschijnlijk nog meer nieuwsgierigen die je buiten staan op te wachten.

Johan

Meld misbruik9-2-2008 10:09:16

vraag is natuurlijk of iedereen een boekje moét hebben?
Want je maakt bvb. 100 boekjes en na de viering blijven er 80 liggen. Maak wat boekjes voor de eerste rijen en laat de aanwezigen kijken wat er vooraan gebeurt (in plaats van dat iedereen in zijn/haar boekje zit te kijken). Het gebeuren speelt zich af rondom het trouwkoppel en laat de mensen maar kijken en meebeleven wat rondom jou gebeurt! Wij raden onze mensen aan om geen boekjes te maken omwille van de aangehaalde redenen.
goedeherder.be

Steven
16-2-2008
 Meld misbruik10-2-2008 11:47:35

Idd je hoeft helemaal niet voor iedereen een misboekje te voorzien. Je moet ervoor zorgen dat op elke stoel in de suite een misboekje klaar ligt en een stapeltje achteraan in de kerk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...