Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeaus ouders en getuigen

  25-1-2005 13:17:22
Hallo allemaal,
Wij trouwen op 19 maart 2005 en zijn nog op zoek naar originele ideetjes om onze ouders en getuigen te bedanken met een cadeautje!
Hebben jullie soms enkele suggesties?

Bedankt,
Veerle

Veerle
19-3-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1123


Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik25-1-2005 14:27:54

Hallo,
Wij trouwen op 10 juni en wij gaan voor de getuigen een mooie pen halen en die dan ook laten graveren. Voor onze ouders gaan we waarschijnlijk een mooie kaars kopen en achteraf krijgen zij dan ook nog een mini-album met foto's in.
Groetjes Wendy



Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik25-1-2005 17:18:15

Hoi Veerle,
Op de trouwbeurs in Kortrijk lieten wij foto's van ons maken (een buitenkansje, het zijn spontane foto's). Alleen mijn moeder zag deze foto's al en wou er enkele voor haarzelf. Toen kwamen wij op het idee om aan onze ouders, grootouders en getuigen zo'n foto te geven. We laten ze wel vergroten op 20/30cm.
Groetjes Isabel



Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik1-2-2005 13:41:23

Hoi veerle,

wij trouwen pas in 24 juni. En we denken eraan om da getuigen een kaars te gaan halen ongeveer hetzelfde als onze huwelijkskaars maar dan in een kleiner model. En aan onze ouders wouden we zo'n sigel geven met een bedanktekstje en onze namen en trouwdatum op. Meer info van die spiegels vind je op www.unikadoo.com .

Groetjes en veel succes!!

Mieke
24 juni


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...