Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

we gaan er aan beginnen

6-2-2008 22:41:11
Hoi medebruidjes!

Eindelijk... het is gebeurd! Heb vanavond m'n lang verwachte huwelijksaanzoek gehad... Ben super gelukkig, maar wat nu?

Zijn ook sinds eind september gestopt met de pil, maar voorlopig zonder resultaat...

Heeft er iemand een idee of een trouwkleed ook groter kan gemaakt worden, want stel je voor??

Alvast bedankt voor jullie reacties...

Dikke kus,
Els

Els

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 464

Nadine

Meld misbruik6-2-2008 23:03:28

Dag Els.Hartelijk gefeliciteerd met jullie plannen ... maar zou je de dikke buik plannen dan niet even in de ijskast steken tot na de trouw? Uiteraard kunnen ze trouwjurken vermaken maar dan heeft het kleed vaak een ander effect en gaat je dat ook een flinke duit aan de naaister kosten! Grtjs Nadine

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-2-2008 8:17:01

proficiat he!

Dat vind ik nu eens HEEL moeilijke vraag..

Ik zou persoonlijk mijn kinderwens laten voorgaan op mijn trouwwens.. trouwen kan altijd en kindjes komen alleen als je geluk hebt.

Ik heb zelf een zoontje van 1,5 jaar en zou me tijdens de zwangerschap niet goed genoeg hebben gevoeld om een trouw te organiseren. (moe, misselijk, me lelijk voelen... kortom geen gelukkige zwangere)
Ook vlak na de zwangerschap zou ik me daar nog niet toe geroepen gevoeld hebben...

mijn volgende bedenkingen zijn:
- wat met huwelijksreis? je mag geloof ik tot 30 weken vliegen
- wat met kleed?
- wat met misselijkheid?
- wat met stress? is niet goed voor het kindje he

succes met elke beslissing die je neemt!

Dorina

Meld misbruik7-2-2008 9:18:56

Het kleedje Yumi van marylise kan je dragen eender hoe dik je buikje zal zijn...

een hele dikke proficiat voor jullie..

Groetjes Dorina

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik7-2-2008 10:21:12

hei,

Ik ben ook vorige maand ten huwelijk gevraagd.
sinds vorig jaar mei ben ik gestopt met de pil. tot nu toe zonder resultaat.
en ja, trouwen wilden we ook. maar waarom echt kiezen?
we hebben gewacht met de trouwdatum vast te leggen tot we zeker wisten dat het die maand niks was.
nu staat de trouwdatum vast, en we wachten nu zeker 2 tot 3 maanden (allez, veilig vrijen) en dan beginnen we er toch terug aan.
ik zou nooit kunnen wachten tot na de trouw. als je ziet dat we al 7 rondes ver waren zonder resultaat. De ongemakken neem ik er graag bij als ik zwanger zou zijn op de trouw.
Ik zou wel wachten zodat ik niet meer dan 4 maanden zwanger ben op de trouw.

Mijn kleed ben ik eerst heel alleen gaan kiezen. Omdat ik zeker wou weten of het aangpast kon worden aan een eventuele zwangerschap. (niemand weet van onze babyplannen)
heb nu een kleedje gekozen. het is een topje, geregen langs achter, dus perfect draagbaar als je zwanger bent (is een topje dat ook de buik een beetje verbergt als je er zowiezo al eentje hebt, en een rok, waarvan ze de boord nog altijd door een elastiek kunnen vervangen, wat je door het topje nooit zal zien)

mijn conclusie: stel het allemaal niet uit als je het echt wil. niet alles gaat zoals gepland. Probeer de datum zo vroeg mogelijk te zetten en een kleed te kiezen wat mooi is zo en ook nog mooi als je zwanger bent. stralen doe je zowiezo op die dag.

geniet van alles, het leven is al zo kort...

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Elke
19-7-2008
 Meld misbruik7-2-2008 11:34:18

Hallo,

Een dikke proficiat met jullie verloving ;-)

Ik zit eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje, mijn vriend heeft me eind december ten huwelijk gevraagd, en we trouwen deze zomer op 19 juli. Sinds januari vorig jaar zijn we echter al aan 't proberen zwanger geraken, tot nu toe zonder resultaat .
Indien we deze zomer geen trouwplannen hadden gehad, dan waren we nu al met inseminaties en dergelijke begonnen, maar om niet met een mega-grote buik te moeten trouwen stellen we dat maar uit tot na de trouw, ondertussen proberen we wel op de natuurlijke manier verder, enkele vorige maand en deze maand doen we iets voorzichtiger, want als je 5-6 maand zwanger bent kan je waarschijnlijk toch niet zoveel meer , en dan wordt de trouwdag misschien niet zo heel leuk...
Onze huwelijksreis zal pas in september of oktober zijn (wegens veel goedkoper en beter ivm mijn job), dus nu is het nog veel te vroeg om te weten of dat gaat lukken, maar waarschijnlijk gaan we gewoon zorgen dat we een goede annulatieverzekering hebben.
Mijn kleed heb ik al besteld, maar de maten gaan pas opgenomen worden in april, omdat ik gezegd had dat er een kans was dat ik zwanger kon worden. Erg gelukkig waren ze niet met dat nieuws in de winkel, maar het zijn daar heel lieve mensen, dus gaan ze wachten tot april om er echt aan te beginnen (in andere winkels kregen we te horen dat je minstens 6 maand op voorhand al moest de juiste maten kunnen geven en dat ze er achteraf alleen minieme veranderingen aan konden doen!)

Ik zou zeggen, ga ervoor, hou er alleen rekening mee dat je eventueel zwanger kan zijn en vertel dat ook aan de mensen die het moeten weten (vooral de mensen van de bruidswinkel dus).
Geniet van de voorbereidingen !

Groetjes,
Elke (19/07/2008)

Nele
2-5-2008
 Meld misbruik9-2-2008 9:51:15

Hallo iedereen,

gewoon even tussendoor: mijn stiefzus probeerde ook reeds een eind zwanger te raken, zonder resultaat. Toen vroeg haar (nu) man haar ten huwelijk, en puur door het geluk en het wegvallen van de stress, was ze op de kortste keren zwanger. Waarmee ik wil zeggen: het ene kan het andere met zich meebrengen en... ze is getrouwd toen ze 4-5 maanden zwanger was - met aangepast kleedje (werd sowieso al op maat gemaakt) en wel met afgrijselijke schoenen omdat haar voeten gezwollen waren. Maar ze zou het voor geen geld in de wereld anders gewild hebben.

Groetjes en veel succes,
Nele

Els

Meld misbruik9-2-2008 9:57:50

Bedankt allemaal voor jullie tips...

Gaan het allemaal z'n gewone gangetje laten gaan. Niemand weet immers van onze kinderwens, dus we zien wel!

Zijn nu volop gestart met de eerste contacten...

Het is allemaal nog wat wazig en het raast langs me door, maar toch geniet ik al volop...

Dikke kus,
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...