Terug naar overzicht
Sandra,wat zijn draairingen?Melissa29-03-2008
een draairing is een ring waarbij de buitenste cirkel kan ronddraaien op de binnenste 'vaste' cirkelIk zie dit heel graag, ik vroeg me af of dit even duurzaam is als de gewone ring.
hallo sandra,ik heb er nog nooit ven gehoord dat men dit als trouwring zou nemen. maar volgens mij kan het perfect. ik zou toch eens informeren bij een juwelier wat het slijten betreft. het zou nu wel kunnen dat de naam en datum vanbinnen er vlugger afslijt omdat de ringen over elkaar schuren bij het aan en uitdoen.groetjes
de ringen schuren niet over elkaar hoor bij het aan-en uitdoen. Bij de collectie aurodesign kan je enkele vbn zien van zo'n draairingen, dus het wordt zeker gedaan als trouwring.Maar blijkbaar hebben weinig bruidjes dergelijke ring...
Hallo,ik heb reeds enkele jaren een zilveren draairing, maar dan niet als trouwring. Het leuke is dat je er onbewust mee speelt (draait dus) en dat je dan plots beseft van wie je de ring hebt gekregen (of: herinnering aan je trouwring). Mijn ring is zilver gaat reeds een jaar of 6 mee, dus een draairing in goud is zeker duurzaam - denk ik.Groetjes en succes,Nele