Terug naar overzicht
Ik zou 'm opbellen.. als jullie al een uur hadden opgegeven kan dit echt niet, vind ik.Maar, ik maak me ook de bedenking, is 15u niet wat laat?Wij wilden om 14.30u trouwen, maar onze ceremoniemeester heeft ons aangeraden om het nog een uur vroeger te zetten, omdat we anders pas heel laat aan tafel zouden kunnen gaan.. (mis van uur, half uur om er weg te raken, vervoer van 15 minuten, foto's nemen, mensen ontvangen, afscheid nemen van mensen, iedereen een plaats geven..)Wat die pastoor betreft, dat kan niet, maar wat kan je er tegen doen?Praat eens rustig met hem?Groetjes,Sieglinde
wij trouwen om 14 uur voor wet en zouden dan om 3uur voor kerk trouwen.omdat ons feest pas om half 7 begint. nu stelde hij voor voor om kwart na 4 pas!!
Dag Kirsten,Hebben jullie toen jullie de eerste keer afgesproken hebben meteen het uur echt vasgelegd? Indien zo, vind ik dat je hem dat nog eens kan zeggen en vragen hoe het komt dat hij nu een dubbele boeking heeft. Uiteindelijk waren jullie eerst en hebben jullie dus eerste keuze voor het uur, zeker als het al eerder vastgelegd was! Als 't echt niet gaat moet je er ook geen ruzie om maken wan die mens moet nog je mis doen hé...maar misschien kan je dan een uurtje vroeger overwegen, dus om 14 u. Dan moeten de "ambetanterikken" die je uur gepikt hebben maar op jullie wachten....dus tot 15:15 u. ofzo (ha!) en een uurtje extra kan je altijd opvullen met wat familietijd ofzo lijkt me.Succes ermee!Amaryllis07-08-2009
Beste Kirsten,bel gewoon jullie pastoor terug op en wijs hem erop dat jullie huwelijk voor de wet al om 14u vastligt, jullie feest om 18u30 en dat julie er echt op gerekend hadden om 15u te kunnen, zoals volgens jullie afgesproken was. Hij zal toch wel begrijpen dat je je dag opbouwt rond die viering, incl. uur van je wettelijke trouw en van je feest...Veel succes alvast,Veronique03-05-08
hallo,goed nieuws het is geregeld!!!het was een misvestand van de pastoor!!ben blij hoor da nu toch alles kan verlopen zoals wij gepland hadden!alvast bedankt voor jullie hulp!!groetjes