Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijskaartje

6-2-2008 13:54:10
Iemand een gedacht wat het mij kan gaan kosten voor de bloemen?

kelly
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 305

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-2-2008 13:58:40

dat is nogal een moeilijke vraag he.. sommige besteden 50 euro aan het bruidsboeket alleen en anderen betalen 5000 euro voor de bloemen

vraag jezelf eerst eens af wat je wil spenderen aan bloemen en ga dan naar een bloemist om een offerte te maken

denk dat dat voor ieder koppel verschillend is

bij ons kost het bruidsboeket tussen de 100 en 150 euro
tafelstukjes 30 euro

Ruud

Meld misbruik6-2-2008 14:50:55

Hallo Kelly
Wat je altijd eens kunt doen dat is bij nostalgic-cars een kijkje nemen zij verzorgen alles voor het huwelijk, ze zijn niet duur en de koffie staat er altijd klaar ze hebben daar bloemstukken,bruidsboeketten,auto's etc
Mvg Ruud

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-2-2008 15:03:33

je kan ook gewoon naar een bloemist gaan... met een tussenpersoon extra is het duurder, want die betaal je ook!

elke goede bloemist maakt iets passend voor jouw budget!

zeg hem gewoon dat je er niks van kent en wat hulp nodig hebt!

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik6-2-2008 17:20:53

Hoi,

Dat hangt ervan af wat je wilt...
Wij hebben bij onze gewone bloemist €250 betaald voor: bruidsboeket, corsage bruidegom, autostuk, altaartstuk en 2 dankboeketten. Zeker niet te veel vonden we.
Voor in de feestzaal moesten we niets, daar zorgde de zaal zelf voor (betaalden al genoeg om het af te huren...). Wel hebben we het altaarstuk meegenomen en daar op de 'bedanktafel' neergezet, zo hadden we er de hele dag iets aan. Ook is dit s'middags mee naar m'n ouderlijk huis gegaan toen we een boterhammetje gingen eten.
Best dus gewoon bij een bloemist eens gaan bevragen.

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik6-2-2008 19:01:57

Wij hebben ons laten vertellen dat een altaarstuk al makkelijk 125 euro kost, dan nog stuk aan de preekstoel en wij moeten dat laten staan van de pastoor "voor onze Lieve Heer"...dat wordt dus wel kostelijk vonden wij. Hebben nu alternatief gevonden en gaan een kunstenares werkjes laten maken met natuurmaterialen. Iets heel goedkoop, maar wel stijlvol voor op 't altaar en dan andere kunstwerken die we wel kunnen meenemen die meer kunnen kosten (ongeveer 70 euro per stuk). Die kunst blijft ook heel lang goed en kan dus nog maanden in ons huis staan ipv bloemen die als je terugkomt van huwelijkreis helemaal verwelkt zijn...
Enfin, wij vonden dit super en hebben ons budget nu vastgelegd op 500 euro max. voor alle bloemen/kunstwerken en 100 euro voor mijn bruidsboeket.

GRoetjes,

Amaryllis
07-08-2009

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik7-2-2008 7:27:17

hallo,

het ligt er inderdaad aan wat dat jij wilt. Wij hadden een bruidsboeket, 12 corsages en 1 altaarstuk voor juist geen €100.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...